וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לרקוד עם ציונים" - ערב עצמאות אלטרנטיבי

2.5.2005 / 14:43

מסיבת פועלי ישראל לרגל המועד תתקיים ב-11 במאי במועדון "מקסים" בתל אביב. את האירוע הקצת אחר יוזמת סדרת הספרים "972 - הסדרה לתרבות מדוברת"

מפגן יום עצמאות קצת אחר אך מעורר, יראה אור ב-11 במאי, בלילו של המועד הפרו-ציוני. סדרת הספרים בהוצאת "עם עובד", "972 - הסדרה לתרבות מדוברת" (עורך: ניר ברעם), מזמינה את ציבור הפועלים העברי לחגוג את ההורה ההיא עם ההא' בערב מונולוגים מהקאנטינה, קברט ארצישראלי ומזמוזים בגורן עד הבוקר. המפגן יתקיים במועדון "מקסים" ברחוב המלך ג'ורג' בתל אביב.

תחילת הערב תצויין בהרצאות והרהורים על מספר שאלות יסוד. בין החברים שיקראו, הפרופסור וההיסטוריון שלמה זנד, שידון בעניין "מתי ואיך המציאו את העם היהודי"; הפובליציסט ואיש ההדר הבית"רי אבי שילון, מחבר הביוגרפיה בכתובים "בגין", ינתח את הוולגריזציה של הגזענות; העורך והמשורר שמעון אדף יפשפש במיתוסים מודרנים המקבעים את המחשבה והשחקנית שרון מייבסקי תספר על הישגי הפמיניזם וכישלונותיו, ומופעיו הוויזואלים ברחובות ישראל.

בתוכנית האמנותית יופיעו מתי שמואלוף ונפתלי שם טוב בגרסא תיאטרונית לשיר מאת סמי שלום שטרית, ולאחר מכן יעלה גיא מרוז ויגיש על מגש של כסף את מופע הקברט הסאטירי "ערב בלי יגאל עמיר". בחצות, יניפו בנות את חצאיתן הלבנה אל על, והרוח והבנות יתתרוממו כמו חברת התעופה הלאומית. די ג'ייז איליה וניסן שור והלהקה "אסימטריק ריקורדינגז", יגיעו להלהיט את חברי המשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully