וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן יפיק מופע של "החומה" בארץ?

3.5.2005 / 11:40

הזמר נמצא במגעים עם רוג'ר ווטרס, איש פינק פלויד, לייבוא של המחזמר המכונן לארץ. ההפקה מתוכננת לעלות באוגוסט, עם ווטרס כארוח הכבוד.

החייל בצבא השלום, אביב גפן, זומם להעלות לישראל את המחזמר של פינק פלויד, "החומה". בידיעוות אחרונות פורסם כי גפן בא בדברים עם רוג'ר ווטרס, איש הלהקה הבריטית, אשר הראה נכונות לייבא את הגימיק לארץ. גפן מעוניין להעלות את היצירה באופן חד-פעמי בישראל, עם ווטרס כאורח הכבוד.

מנהלו של ווטרס, מארק פנוויק, מסר כי אין אפשרות להציג את המחזמר השנה, משום שהזכויות על "החומה" נמכרו, והוא עתיד לעלות בברודווי בתקופת הקיץ. עם זאת, ווטרס וגפן אמורים להיפגש בלונדון בתחילת חודש יוני.

"החומה", האלבום הכפול והסרט המיתולוגי, האכיל הרבה ילדים בגיל תיכון מרק אנטי-ממסדי עם אטריות. תוכנית א' של המבצע הגרנדיוזי היא לתרגם את המחזה, בסיועו של אבא יהונתן גפן. תוכנית ב' היא להעלות את המופע באנגלית, עם קומץ שירי בונוס בעברית וערבית. המיזם עתיד לעלות במהלך חודש אוגוסט בפארק הירקון בתל אביב, ובביצוע אמורים להשתתף, מלבד ווטרס וגפן, גם הלהקות בלאקפילד והתעויוט, ותזמורת כלי מיתר.

הרעיון של גפן שואב מפריצת הדרך בתהליך השלום בין הישראלים לפלסטינים - תוכנית התנתקות - והוא מעוניין לציין את השלב ההיסטורי הנ"ל כסימן ל"שבירת החומה" בין שני הצדדים, וסיום תקופת הכיבוש, השנאה והמלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully