וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוביה צפיר חוזר ל"השיר שלנו"

4.5.2005 / 10:49

רהביליטציה לסבא טוביה: שלושה חודשים לאחר התקרית האלימה ב'טלנובלה בע"מ' והעפתו מהקאסט, שב צפיר לדרמה היומית בלווין, בה כיכב בעונה הראשונה

נפוטיזם ב"השיר שלנו": טוביה צפיר, ששיחק בעונה הראשונה של הדרמה היומית, חוזר (במפתיע) לתפקיד אורח בעונה השנייה. במאי המיוזיקלית הוא בנו של צפיר, יואב, התעלה על עצמו והצליח לסלוח לטוביה על התקרית האלימה שנכרכה בשמו, וקיבל אותו חזרה לקאסט בזרועות פתוחות. הסצינות בכיכובו כבר צולמו, והוא ישוב למרקע, רגוע מתמיד, בעוד כשולשה שבועות.

סבא טוביה גילם ב"השיר" את רובי אביב, אקס-מיליונר, שהיה כוכב להקת הנח"ל יחד עם ירדנה תמיר, אהובתו מימי נעוריו, ונעמי שחר. הוא נחשב לספונסר הגדול של בית הספר של ירדנה עד שירד מנכסיו. בהמשך שב לזרועות ירדנה, וגם התגלה כאביה הביולוגי של מיקי, המתפקדת כ"החברה של נינט". עם תום העונה הראשונה ערק צפיר, במהלך קיצוני, ובניגוד לקשרי המשפחה שלו, אל שורות הטלנובלה של ערוץ הוט 3, 'טלנובלה בע"מ'. הייתה זו החלטה תמוהה, שהריחה ממזל רע.

ואכן, הגורל לא אחר לנקום. ב"טלנובלה" הסתבך צפיר באירוע אלים ולא מחמיא, שהכתים את הקריירה שלו - אותה החל בשנות השבעים עת היה כוכבון בלקת הנח"ל. לפני כשלושה חודשם היכה צפיר את מנהלת הבמה ואת אחד מעוזרי הבמה, והועף לאלתר מהתוכנית. הוגשה נגדו תלונה במשטרה, ואת מקומו בקאסט תפס שרון אלכסנדר. במעריב דווח, כי לאחרונה נעשו ניסיונות לערוך סולחה טלוויזיונית בין צפיר למפיקה הפגועה - בחסות תוכנית הטוק-שואו "שישי בגאון" - אך הנפגעת סירבה, משום שלטענתה, לא קיבלה עדיין התנצלות אישית מטוביה, ואינה מעוניינת לעשות זאת קבל עם ועדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully