וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממלכת גן העדן" בראש מצעד שוברי הקופות

9.5.2005 / 8:33

בסופשבוע חלש יחסית לעונה, הצליח האפוס הרומנטי בכיכובו של אורלנדו בלום להכניס 20 מיליון דולר. למקום השני הגיע "בית השעווה" עם פאריס הילטון

האפוס הרומנטי, "ממלכת גן העדן" כבש את ראש מצעד שוברי הקופות בארצות הברית, בסופהשבוע הראשון להקרנתו. על פי הערכות האולפנים, הסרט הכניס 20 מיליון דולר, סכום סביר - אך נמוך יחסית לעונת הקיץ והבלוקבאסטרז, שנפתחה בשבוע שעבר עם הסרט "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה". גם "המדריך", שנחת לפני כשבוע במקום הראשון, לא הרוויח סכומים משמעותיים. קברניטי הווליווד מצפים כבר למכה שיעשה הסרט "מלחמת הכוכבים: נקמת הסית'" ביציאתן לאקרנים.

"ממלכת גן העדן", בכיכובם של אורלנדו בלום וליאם ניסן ובבימויו של רידלי סקוט, מגיש את בלום כאביר צעיר מירושלים, בתקופה שבין מסע הצלב השני לשלישי.

למקום השני הגיע הסרט "בית השעווה", שהכניס רק 12.2 מיליון דולר. "בית השעווה" הוא עיבוד לסרט אימה מ-1953, ומככבות בו אלישיה קת'ברט ופאריס הילטון. "המדריך לטרמפיסט" ירד למקום השלישי. במקום הרביעי נמצא הסרט "crash", בכיכובם של דון צ'ידל, סנדרה בולוק, מאט דילון והראפר לודקריס. בסרט מצטלבים כמה סיפורים, הבוחנים צדדים שונים בסטריאוטיפים גזעניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully