וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו סירוס

יואב הר עוז

9.5.2005 / 9:44

יואב הר עוז לא מבין למה "סוף הדרך 2", ריאליטי הצו פיוס, מתנתק מהמתח המיני של העונה הקודמת

הומו ודוס היו השילוב המנצח מהעונה שעברה, ומכיוון שברשת לא מתווכחים עם הצלחה, הפעם כל צמדי המתמודדים הם ורסיה של הומו עם ורסיה של דוס, רק בלי ההומו (המוצהר בכל אופן). הליהוק הוא כל כך גאוני, כך שאין סיכוי שייווצר כאן מתח מיני, לא בזוגות הטרוגניים ובטח שלא באלו ההומוגניים. הכול כדי שלא תוסח דעתם ודעתנו, רחמנא לצלן, מהמטרה האמיתית – צו פיוס. כשאומרים לי צו פיוס, אני רואה לנגד עיני את ג'קי לוי והברט השחור והמון הומור רע. אז מה עושה שם אלי אילדיס?

ברסלבר תימני, שזועק לשמיים ביידיש צחה "טאטא", חרדית עם פאה, שברחה מהקאסט של "החצר", חננה בתול מהתנחלות, ונהג מטאטא כביש שאפילו רוזנשטיין לא היה רוצה לפגוש בכלא - יופי של קאסט בחרו לנו, רק שלא יורידו חולצה ובטח שלא פאה.

קורט של מיניות לרפואה גם לא תקבלו מהמנחה, אין לי ליבדיס, הגרסה הספורטיבית של אבשלום קור. הוא עסוק כרגע בלהיות דרמטי. איפה נעמה נטיב ומצוקתה הנשית? איפה הגברבר שירהיב עוז להרגיע אותה? בכלל, קצת מיניות באוויר, כדי להרים את המורל ולהגביר את המתח, מה רע? בהשגחה של טאטא שלנו שבשמיים כמובן. במגזר החילוני וגם במגזר הדתי, מה יותר מפייס מקצת אווירה של סקס? נציג ההתנחלויות הציג הרבה אידיאולוגיה, מעט בחורות ונשאר בחוץ. אתם רואים כמה סקס היה עוזר לו בתחרות ולנו בתהליך ההתנתקות.

ברשת, הבית של כולנו, התוכנית "סוף הדרך" היא גם שיעור מולדת. בפרק הראשון למדנו על הסיפוטה השחורה, שבנתיבות יש אירועים גם בערב יום שני ועל נחל הבשור, למרות שלאחר נפילתו למים של מידן הוא כרגע נחל אכזב. התוכנית משלבת בין מורשת ישראל, דרך ארץ ודת, במשחק אינטראקטיבי באקסטרים של "חפש את המטמון", לתפארת מדינת ישראל ולכל המשפחה. לא תמצאו רגע דל פרובוקטיבי, הסדרה מלאה מסרים חינוכיים כרימון והצנזור יכול לשכב לישון. מושלם לתוכנית הלימודים של בית הספר היסודי, לתשומת לב הקוראת לימור לבנת.

כדי שלא תאמרו שאני חרמן גרידא, אסיים במספר מלים על עניין התרומות. ממש לא יפה מצדו של אילדיס שכבר בשלב כה מוקדם, התחיל ללחוץ על המשתתפים לתרום את הזכייה למען נזקקים. למה שהוא לא יתרום את שכרו למען נזקקים? מה, הוא לא יכול להסתפק במשכורת של מיקי חיימוביץ'? מסכנים המשתתפים, לא די שהם משקיעים מאמצים רבים ובסיכון גבוה (כי רק זוג אחד זוכה), אז גם את פרי עמלם המוצדק, הם צריכים לתרום? שאם לא כן, הרי הם בלתי מוסריים, נגד צו פיוס, ועוד בבית של כולנו, מי ישמע!

אני דורש שעל כל שקל שיתרמו המתמודדים, אלי אילדיס וכל המעורבים בהפקה יתרמו גם הם. בפעם הבאה שנוקשים על דלת ביתכם כדי להרים תרומה לנזקקים (זה קורה בערך כל יומיים), אל תאמרו תרמתי בעבודה, מעתה אמרו תרמתי בריאלטי. סוף הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully