וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרונה ודניאלה פיק - לא עוד

16.5.2005 / 10:08

עולם המוזיקה הישראלית כמרקחה: צמד הרעות מתפרק, וכל אחת פונה לכיוון מוזיקלי אחר. ואנחנו? אנחנו הרווחנו. קבלו אותן, שתיים במחיר אחת

כמו ירדנה ארזי ועפרה חזה, גם בין האחיות שרונה ודניאלה פיק עבר סוג של חתול, והן חותכות את חבל הטבור, והולכות כל אחת לדרכה. הבנות של צביקה החליטו להפרד, ולפנות לנתיבים מוזיקלים שונים, וכבר הודיעו על כך לחברת התקליטים שלהן, אנ.אמ.סי. שרונה עתידה להמשיך בכיוון פופי חם, ודניאלה הצעירה תשים פניה למוזיקת רוק "כבדה יותר".

בידיעות אחרונות פורסם, כי על אף שמועות בדבר אינטריגות בקונגלומראט פיק, לא היה זה משבר ביחסים שגרם לניתוק, אלא פשוט פערים אמנותיים בלתי ניתנים לגישור. יש לציין, כי שרונה, האחות הבכורה, הייתה הכוח היוצר בין השתיים, והמלחינה העיקרית. דניאלה בעיקר רקדה על הבמה, שרה, הייתה חתיכית, והסתובבה עם אביב גפן.

שתי האחיות הונפקו מרחמה של מירית שם-אור, האם הרוחנית של כל המשפחה, כולל של האבא, והיא זו שכתבה את מרבית השירים. אל התודעה הגיעו האחיות בפינת הייעוץ הבלתי מתפשרת "הפיק-סיס", דוז-פואה לממציא השם. אגב דוז, הפיקיות התמודדו בקדם אירוויזיון האחרון, והגיעו למקום הלפני-אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully