וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים מודחים ברשות השידור

תכלת סמל

18.5.2005 / 16:09

שבועיים לאחר שנכנס לתפקידו הפסיק יאיר אלוני, מנכ"לה הזמני של רשות השידור, את עבודתם של ג'ודי ניר מוזס שלום, ירון אילן ויוסי אשדות

מנכ"ל רשות השידור הזמני , יאיר אלוני, אשר מונה לתפקיד אך לפני שבועיים, הרעיש היום את הרשות כולה כשהוציא באמצעות היועצת המשפטית של הרשות , חנה מצקביץ', מכתב לסמנכ"ל כח האדם צבי צימרמן, בו הוא מורה על הפסקת עבודתם ברשות השידור של ג'ודי ניר- מוזס-שלום, ירון אילן (ריח מנטה) ועורך התכנית "שישי עם מיכל" יוסי אשדות.

הסיבה שניתנה לצעד זה היא העובדה שהשלושה מועסקים על ידי אמצעי מדיה נוספים פרט לעבודתם ברשות השידור, דבר שנוגד את נהלי רשות השידור. כזכור, לפני מספר שנים עזב שמעון פרנס את עבודתו ברשות מאותה הסיבה בדיוק כשהגיש תכנית בערוץ 2 ובנוסף שתי תכניות רדיו עבור רשות השידור. ההבדל בין המקרים הוא העובדה לפרנס ניתנה אפשרות הבחירה בטרם הוחלט להפסיק את עבודתו.

ברשות השידור נשמעו היום קולות מודאגים ותוהים בעקבות המהלך שכן מוזס שלום, אילן ואשדות רחוקים מלהיות האנשים היחידים המועסקים על ידי רשות השידור לצד העסקתם באמצעי מדיה אחרים ונזכיר רק לשם דוגמה את מגיש מבט הנצחי חיים יבין שעומד להגיש בקרוב סדרה בטלעד ואת משה פרימור ויואב לימור. דוברת הרשות לינדה בר אמרה היום לוואלה! כי "בשלב הזה מדובר בשלושת השמות האלו בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully