וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה 3 באהבה מעבר לפינה: מאבקים, מוות ושיר

19.5.2005 / 13:24

אלונה מתה בהודו, ומשאירה אחריה תינוקת בשם גאיה; דניאלה וליאור מנהלים מאבק אפוטרופסות; וסמי הורי - גולן - מצלם קליפ שעשוי להגיע לערוץ 24

סמי הורי צילם קליפ לדרמה-קומית היומית "אהבה מעבר לפינה", אשר כנראה ישודר בהמשך בערוץ המוזיקה 24. הורי ותסריטאי הסדרה, גל פרידמן, כתבו והלחינו את השיר, הנקרא "לכי חפשי ת'חברים שלך...". בקליפ לבוש סמי בחליפה לבנה, במראה שנות השבעים. סביבו שתי רקדניות חמימות, העורגות עליו.

הורי, המגלם את גולן אבוטבול, זמר מתפרץ, מנסה להגשים את חלומו - וחבריו יוזמים הפקת צילום קליפ, בז'אנר הפופולרי "מזרחי-חובבני", אותו הם מייעדים לערוץ 24. הפקת "אהבה מעבר לפינה" נמצאת במגעים להפוך בדיון למציאות, ולהכניס את השיר לפלייליסט של הערוץ.

העונה השלישית של "אהבה" חוזרת למסך ב-29 במאי, ועימה כמה ספינים מרעישים: בתחילת העונה מתגלה כי אלונה (איה קורן, שנטשה את הסדרה בתום העונה הראשונה) מתה בהודו, והשאירה אחריה ילדה פעוטה בשם גאיה. גילוי התינוקת מתניע מאבק אפוטרופוסות על הילדה בין דניאלה (אמה של אלונה) לליאור (החבר לשעבר, ולכאורה אבי התינוקת). דניאלה ואמנון חושבים כי ליאור הוא אבי הילדה.

עוד בתכנון: דניאלה ואמנון עוברים לגור יחד בדירתו של אמנון, לאחר שנישואי דניאלה ונתן התפרקו. ליאור ושירלי מתקרבים, ולחייו של ליאור נכנסת לחייו דמויות חדשות;
היחסים של עדן וגולן מתערערים והם עומדים לא אחת בפני משברים וקשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully