וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי תעבור ניתוח

19.5.2005 / 14:43

הזמרת הבלונדינית, שאתרה קרס אתמול מכניסות המעריצים המודאגים, הודיעה כי תעבור בשבוע הבא ניתוח לטיפול בסרטן השד שהתגלה בגופה

למרות שסרטן השד בו לקתה הזמרת נמצא בשלבי התפתחות מוקדמים, קיילי תעבור בשבוע הבא ניתוח כחלק מהטיפול בגידול. באתר הרשמי של הזמרת נמסר כי ברגעים אלו היא עוברת בדיקות מקיפות והכנות לניתוח בבית חולים פרטי ומוערך. טרי בליימי, מנהלה האישי של הזמרת, פרסם הצהרה בה נאמר כי הזמרת תנותח כבר בימים הקרובים על ידי אחד הכירורגים המובילים של אוסטרליה.

בהודעה שפרסמה קיילי באתר הרשמי הודתה הזמרת למעריציה על הדאגה המדהימה בהיקפה שהפגינו כלפיה ביומיים האחרונים מאז שנודע ביום שלישי על מחלתה. "אני רוצה להבטיח לכם", אמרה קיילי, "כי אני מוקפת באהבה ודאגה. אוליבייה (מרטינז, חברה ושחקן צרפתי בזכות עצמו), משפחתי וחבריי עומדים לצדי". עוד דווח כי דני מינו, האחות של וסוג של זמרת מצליחה, נמצאת בדרכה מלונדון לאחר ששמעה את הבשורה הרעה.

בהמשך ההודעה, הוסיפה הזמרת כי היא שולחת איחולי החלמה לכל הנשים האחרות באוסטרליה ובעולם שסובלות מסרטן השד והמליצה באלגנטיות למעריצים, ששאלו אם יוכלו לשלוח פרחים, לתרום את כספם לעמותות הנלחמות בסרטן השד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully