וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיל

רומי מיקולינסקי

23.5.2005 / 9:35

רומי מיקולינסקי לא מבינה מי צריך את הריאליטי החדש של בריטני. חוץ מחצ'קונים על גב הסלב אין שם עניין לציבור

לאחר שהתנשקה עם מדונה, התחתנה והתגרשה בפחות מ-48 שעות וחוותה התדרדרות קשה במלאי המעריצים שלה, בריטני ספירס עושה עכשיו ריאליטי. למרות הפרסומים שמדגישים כמה הארדקור הם חייה המצולמים של בריטני, פרומואים בהם נשאלים הצופים אם הם חושבים שיוכלו לעמוד ב"אמת" שלה, והבטחות למקדם חשיפה גבוה, נותרים המעריצים והסקרנים כשחצי תאוותם בידם. אולי אפילו פחות מחצי, כי לעומת תכניות סמי-פורנוגרפיות כמו "פרדייז הוטל" או אפילו "דה סוריל לייף" של VH1, בהם סלבס לשעבר כמו בריג'יט נלסון (אקס סילבסטר סטלון) והראפר הנשכח פלייבה פלייב (אקס פאבליק אנמי) פותחים את חדר השינה למצלמות, בריטני וקווין, בעלה הרקדן, פשוט לא מספקים את הסחורה.

לא נערה, עדיין לא אישה

"קאוטיק" תכנית המציאות של נסיכת הפופ ובעלה מנסה לכתוב מחדש את חוקי הז'אנר. ולו רק בגלל שבריט וקוו התיימרו להגיע לשליטה מקסימלית בתוכן וברמת החשיפה שלהם. למרבה הבאסה שום אספקט מהפכני לא התגלה, ואפילו הערך הבידורי של התכנית לא משהו. אפילו יצר המציצנות לא סופק; כי מה שווה בכלל הצצה מטעם - ומה הטעם בהצצה - אם מדובר בשניים שמצלמים את עצמם, מדברים על עצמם, ואל עצמם, ומחליטים בשבילנו מה אנחנו רואים.

בריטני מצלמת את עצמה, בריטני מצלמת את קווין, קווין מצלם את בריטני, קווין מצלם את קווין, וחוזר חלילה. וכל זה מוקף בבליל אינסופי של הבל: בריטני בחדר האיפור מראיינת את המאפר ואת הספרית, בריטני מראיינת את העוזרת האישית, העוזרת האישית מראיינת את בריטני. אבל רגע אל תלכו - יש גם אפקטים! המצלמה של בריטני מצוידת באופציה לראיית לילה ובריטני וקווין המאוד-מסטולים מדגמנים שלל פרצופים והעוויות למצלמה. ממש ג'ק-אס. הערך המוסף של כל זה הוא כמובן שזכינו לראות את פרצופה של בריטני בקלוז אפ. אקסטרים קלוז אפ.

אני השפחה שלך

וכך, תחילתו של הרומן בין בריטני וקווין הונצחה על ידי השניים, אבל במקום סנסציה סטייל קלטת הווידאו של פאריס הילטון, או להבדיל, סרטי הסקס של פרד דרסט שנגנבו מהמחשב שלו על ידי טכנאי מחשבים חרמן, אנחנו מקבלים וידויי וידאו במשקל נוצה, וקצת צילומים של קווין מהמקלחת. אבל אל תדאגו, לא רואים כלום, "קאוטיק" היא תכנית לכל המשפחה.

כרגיל, מסתבר שבריטני טובה בעיקר ביחסי ציבור. אולי לא צריך לצפות למשהו אחר ממי שהתחילה את הקריירה שלה בתור הבתולה הכי סקסית באמריקה, שהתעקשה על בתוליה למרות רומן מתוקשר עם ג'סטין טימברלייק, ו"ויתרה" עליהם (אלק) לאחר לילה עם קולין "אלכסנדר" פארל. רק חבל שהחשיפה המרכזית של הערב היא העובדה שלבריטני יש חצ'קונים. וגם לקווין. ועוד על הגב.

התכנית אמנם משעממת, אבל בסופו של דבר, בריטני היא עדיין נסיכת פופ. גם אם מדובר בפרחה עם חצ'קונים שמשתפת אותנו (בעודה מבשרת למאפרת שלה, ומספרת לספר ומתוודה באזני העוזרת האישית) שהיא שכבה שלוש פעמים באותו יום עם בעלה לעתיד לאחר תקופת יובש ארוכה.

נולדתי לשמח אותך

ניסיון להסתכל על התמונה השלמה בעיקר מבלבל. מה יש לנו כאן? נסיכה עם חצ'קונים, בעל חתיך שכבר לא יצטרך לעבוד בחיים, ובריט מטרידה מינית את חבריה למסע ההופעות, כשהיא מנסה לחלץ מהי התנוחה המועדפת עליהם. תסתכלו רגע על שמות השירים שלה והמחשופים ההיסטריים, וגם על התמיכה בבוש במסע הבחירות ועל ההצהרה המומנטלית שחייה של מגה-סטארית בת 22 אינם שלמים אם אינה אם ורעייה. ותחשבו על תכנית מציאות "לכל המשפחה" שמשווקת כחושפנית וסקסית, אבל בעצם לא מראה יותר מידי.

אז אולי "קאוטיק" היא שם בעיקר כדי העיתונים ימשיכו לפמפם תמונות של בריטני לפני ההריון. או כדי להראות לנו שגם הזוהר לא כל כך זוהר אם הוא כולל בעיקר נסיעה אינסופית באוטובוס וסשנים בלתי-מסתיימים של איפור, תספורת, ומדידת בגדים. שלהיות סופרסטארית זה לא הכי כיף אם אין זמן לצאת עם בחורים, ושאם בריטני לא היתה שולחת לקווין כרטיס טיסה ופוקדת עליו להצטרף אליה בלונדון תקופת היובש היתה נמשכת. אולי, גוועלד, מטרת התכנית היא להראות לנו שבריטני היא בכלל פמיניסטית שלוקחת את העניינים (והמצלמה) לידיים? לאלוהי הסלבס פתרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully