וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עונה

חן סגל

23.5.2005 / 10:31

לבחור בדוגמנית האהובה זה כמו לבחור זוג סניקרס, מדובר בשאלה של זהות. חן סגל במסע קניות

ממש בעוד כמה עפעופים עתירי מסקרה תגיע "הדוגמניות" אל רגע תפיחת הסופלה ואנשי ערוץ 10 ימהרו להגישה אל השולחן לרווחת חיכם של צרכני הטראש המקומיים. אלא שבאם באמת היתה "הדוגמניות" סופלה טלוויזיוני, הרי שבועות האוויר המרכיבות אותו התפוצצו מזמן. הטיימינג מקרטע והבנות, מעכסות לעבר קו הסיום שפופות, מותשות ואכולות להג ולעג. לרגל האיוונט, הגיעה השעה לבדוק מה אומרת עלינו כל בחירה אפשרית מקרב ארבעת הפיינליסטיות. אמור לי מי הפייבוריטית שלך ואומר לך איזה סוג פסיכי אתה.

האליטה האשכנזית

אם אתם מעדיפים את ליאת בן רש"י, אתם כנראה אליטה אשכנזית, או לפחות וואנביז חובבי הז'אנר. אתם או טייסים או קצינות מודיעין לשעבר, שמעולם לא השתחררו מימי הזוהר של שירותם הצבאי. יש לכם לפ-טופ. אתם מביאים אותו לאוניברסיטה ותמיד יושבים בקצה השורה. התחתנתם בחתונה רפורמית. הדי.ג'יי קיבל הוראה לא לשים מזרחי, חוץ משרית חדד. אתן נפגעות ניתוחי אף כושלים, אתם מחשיבים עצמכם אינטילגנטים, אתם לא ממש רואים טוב. בואו נודה על האמת - אתם בחורים של רגליים.

בוגרי הסלסה

אם אתם ממעריצי ליאת בלו, אתם בוודאי בוגרי הטיול של אחרי צבא לדרום אמריקה, אתם חמים, פעם אפילו חטאתם בסלסה. אתם אוהבים לשמוע את ארבע אחרי הצהריים בגל"צ אבל מתים על קיילי מינו ומאוד מבואסים מכל הקטע עם הסרטן. הייתם מאוהבים בראשג"דית מהצופים ובכלל אתם מעדיפים אותן בג'ינס, גופיה לבנה וכפכפי אצבע. ושתחייך ותהיה בשקט. אתן בחורות הרבה פחות מורכבות ממה שהייתן רוצות להיות. אתן חושבות שאשל עזר מזעזע ומיקי בוגנים הוא מאמי. אתם לובשים קסטרו מן ואתן קונות גופיות של פוקס. הצבעתן לשירי מיימון אבל בלב אתן נינט.

נדפקים במס הכנסה

אם אתם ממצביעי אוולין – הכל אצלכם חייב להיות קשה. אתם עושים דווקא ולא מבינים מה רוצים מכם במס הכנסה. אתם רואים בחיוב את מתיחת גבולות השיח הלינגוויסטי ולא מעריצים גדולים של אבשלום קור. אתם יודעים גם דבר או שניים על שפתיים, גם על אלה התחתונות. אתן אוהבות לקנות תחתוני תחרה ולקרוא לזה לונז'ריי. אתן חוטאות בהדבקת ציפורניים אקראית. אתם אוהבים פורנו אמריקאי. אתם מרגישים מקופחים. בצדק. אתם הרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שונאי חיים אתגר

מעריצי ויקטוריה הם אלו שקראו את "אנה קרנינה" והתפלאו לגלות שהיה אחלה. הערב תצביעו ליהודה סעדו ב"כוכב נולד". אתם לא סגורים על מי זאת אינס אבל אתם יודעים שהיא אותנטית. אתם חזק בקטע של אפרת גוש אבל זה יעבור לכם. לפעמים אתם קונים בחנויות יד שניה ומרגישים נורא לא קפיטליסטים לחודש. אתם לא סובלים את חיים אתגר. אתם לא לבד.

* וברכות לבביות לאוולין. באמת. היה קשה בלעדייך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully