וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הסית' הרוויח 158.5 מיליון דולר

23.5.2005 / 12:58

הסרט האחרון של לוקאס בסאגה ממשיך לשבור שיאים. בארה"ב הוא גרף 158 מיליון דולר ובשאר העולם 303 מיליון דולר. הקופות ממשיכות לרשום

"מלחמת הכוכבים 3 – נקמת הסית'" שבר קופות ושיאים בארה"ב וברחבי העולם בסוף השבוע האחרון. ביום הראשון להקרנתו (חמישי) עקף נקמת הסית' את קודמיו במעמד, הלא הם שרק 2 (44 מיליון דולר) וספיידרמן 2 (40 מיליון דולר), והכניס 50 מיליון דולר. אך למה להסתפק בכך? בשלושת הימים הבאים תקתק הסרט כ-108 מיליון דולר נוספים וסיים את הסוף שבוע עם הכנסות של 158.5 מיליון דולר בארה"ב לבדה ועם 303 מיליון דולר בעולם כולו. מדובה בהישג הכנסות זה בארה"ב, שבר את שיא ההכנסה לסופ"ש בן ארבעה ימים שנקבע על ידי "מטריקס רילודד" ועמד עד עכשיו על הסכום 134.3 מיליון דולר.

מלעיזי לוקאס ישמחו לגלות כי מפלצת קופות זו נכשלה בשבירת שיא אחד והוא שיא ההכנסות לסוף שבוע בן שלושה ימים (שישי-ראשון) שבו עדיין מחזיק "ספיידרמן 2" ועומד על 114.8 מיליון דולר.

"נקמת הסית'" התעלה על קודמיו בסדרה. הסרט הראשון בסדרה, "אימת הפאנטום", גרף 64.8 מיליון דולר בסופ"ש (שישי-ראשון), ואילו "מתקפת המשובטים" נהנה מהכנסות של 80 מיליון דולר.

גם עם כל הישגיו של "נקמת הסית'", ממשיך מעמדו הכלכלי של הקולנוע האמריקאי להיחלש לעומת שנים עברו. על פי החברה "אקזיביט ריליישנז", בעוד שבסוף השבוע המקביל בשנה שעברה הגיע הסכום הכולל של 12 הסרטים המובילים ל-156 מיליון דולר, בסוף השבוע הנוכחי חלה ירידה של 4.5 אחוז בהכנסות. המשך ישיר להידרדרות ההכנסות של תעשיית הקולנוע האמריקאי כבר 13 שבועות ברציפות לעומת השנה שחלפה.

"נקמת הסית'" בעט את "חותנת בהפרעה", בכיכובן של לופז ופונדה, למקום השני עם 14 מיליון דולר בלבד. “Kicking and Screaming”, קומדיה בכיכובו של וויל פארל הבלתי נלאה, נפל בהתאמה מהמקום השני לשלישי, ואילו "קראש", סרט על קבוצת זרים בלוס אנג'לס הנקשרים זה לזה באמצעות תאונת דרכים, עלה ממקום חמישי למקום רביעי כשהוא אוגר באמתחתו ביקורות טובות ו-27 מיליון דולר בהכנסות מצטברות. "בית השעווה" בכיכובן של אלישה קת'ברט ופריס הילטון צנח עוד שלב למקום השביעי עם 26 מיליון דולר מצטברים. לפני שלושה שבועות כשיצאו שני הסרטים, ג'ניפר אספוזיטו, כוכבת "קראש" הביעה דאגה בראיון אצל קונאן אובריאן על ההתמודדות של סרטה כנגד "בית השעווה". נדמה שהיא יכולה להירגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully