וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומלצי המפיקים לחברות ברשות השניה

תכלת סמל

25.5.2005 / 10:33

איגוד המפיקים הציג בפני שרת התקשורת את מועמדיו לחברות במועצה. את בחירתם נימקו: מבקשים להבטיח כי הרשות תהיה חזקה ועצמאית"

איגוד המפיקים פנה הבוקר לשרת התקשורת דליה איציק והציג בפניה את שבעת מועמדיו לכהן כחברי מועצת הרשות השניה. האיגוד הציג את המלצותיו למינויים במכתב ששלח באמצעות מנכ"ל האיגוד, עורכת הדין אתי חסיד.

במכתב נימקו המפיקים את הסיבה לבחירתם של שבעת המועמדים וכתבו כי "אנו מבקשים להבטיח כי מועצת הרשות השנייה תהיה חזקה ועצמאית, על מנת שתמלא את תפקידה כנאמנת הציבור באופן מקצועי וללא משוא פנים. לפיכך דעתנו היא, כי יש חשיבות רבה למינוי חברי מועצה למודי ניסיון, הבקיאים ברזים ובפכים של ענף הטלוויזיה בישראל. המועמדים שלהלן ראויים לשמש כחברי מועצת הרשות השנייה בהיותם נטולי זיקה פוליטית, בקיאים ובעלי ניסיון במקצועות הטלוויזיה, ולא ספק כשירים לייצג את האינטרס הציבורי. יצוין כי בבירור שערכנו עמם טרם הצגתם, הודע לנו כי לא חל כל ניגוד אינטרסים בין עיסוקם האישי לבין כהונה אפשרית כחברים במועצת הרשות השנייה."

ואלה האישים עליהם המליצו המפיקים: דר' יוסי דהן – דר' בפילוסופיה, שימש כחבר מליאת רשות השידור וכחבר הנהלת הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, איציק קול - בעבר מנכ"ל ג.ג. ואולפי הרצליה, הפיק בין היתר את רמבו, ללא בתי, וכוח הדלתא, אורגד ורדימון - תסריטאי, סופר ומפיק, נילי המאירי - לשעבר מנכ"ל קרן הקולנוע הישראלי, פוני בז'זינסקי - לשעבר מנהלת בי"ס סם שפיגל ומנהלת המועצה הישראלית לקולנוע, דאליה שפירא - בעלים וסמנכ"ל סרטי שפירא בע"מ ומוסקו אלקלעי - שחקן תיאטרון המשמש כחבר מועצה ובעבר שימש גם כיו"ר מועצת הרשות. יצויין כי גם איגוד הבימאים והתסריטאים שהגיש את המלצותיו למינויי חברי מועצה לפני יומיים, בחר באלקלעי כמועמד מטעמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully