וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינק פלויד מתאחדים

26.5.2005 / 9:35

מסתמן שרוג'ר ווטרס וחבריו יופיעו באופן חד פעמי בתחילת יולי בהרכב מלא במופע ענקי בהפקתו של בוב גלדוף

הפינק פלויד, שלא הופיעו יחדיו מאז אמצע שנות השמונים, יתכנסו ככל הנראה לצורך הופעה חד פעמית ב-2 ביולי בהייד פארק שבלונדון. המופע יציין עשרים שנה ל"לייב אייד" האגדי שנועד בזמנו לאסוף תרומות לרעבים באפריקה. עשרים השנה שחלפו לא תרמו רבות למשבר הכלכלי-חברתי-פוליטי באפריקה ובהתאם המופע הנוכחי יתקיים במקביל לכינוס שמונה המדינות המתועשות בסקוטלנד (ג'י 8) ויסמל את תביעת האמנים למחוק את חובות המדינות העניות באפריקה לעולם המערבי. גם את "לייב אייד" המיתולוגי שהתקיים ב-1985 וגם את המופע העתידי ארגן ומארגן סר בוב גלדוף (אקס בומטאון ראטס). גלדוף, אגב, מכחיש כל קשר בין המופע הנוכחי ל"לייב אייד" של פעם.

באם תקרה, הופעתם של פינק פלויד תכלול את רוג'ר ווטרס, דייוויד גילמור, ריק רייט וניק מייסון ותהווה את כינוסם המשותף הראשון מאז אמצע שנות ה-80 שבהן הסתכסכו שני מנהיגי הלהקה, החליפו תביעות משפטיות על השימוש בשם הלהקה והפסיקו לדבר ביניהם. איתות המחזק את האיחוד החד פעמי התרחש בשנת 2002 כשרוג'ר ווטרס הפתיע את הקהל בוומבלי ארנה והזמין את ניק מייסון לתופף איתו בשיר לאחר שנים של נתק.

את המופע הגדול תפתח הופעה משותפת של פול מקרטני עם להקת יו-2 בביצוע מיוחד ל"סרג'נט פפר". בהמשך יופיעו גם מדונה, אלטון ג'ון וסטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully