וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחקיר הבטחוני של קשת

תכלת סמל

26.5.2005 / 18:31

לקראת הפקת הגרסה הישראלית ל-Wife Swap, הגיע לידי וואלה! המסמך המפרט את השאלות עליהן צריכים לענות המעוניינם להשתתף בתכנית

הזכיינית קשת נערכת בימים אלה לקראת הפקת הגרסה הישראלית ל-Wife Swap, תכנית המציאות הבריטית מבית ABC. כפי שכבר פורסם, מדובר בתכנית שבקשת אוהבים לכנותה 'דוקומנטרית', בה שתי משפחות מחליפות אמהות למשך שבועיים. בשבוע הראשון על האם האורחת לנהוג לפי כללי הבית שהיו נהוגים עד היום ובשבוע השני קובעת האם האורחת חוקים חדשים ועל פיהם צריכים לנהוג כל דיירי הבית. כעבור חודשיים שבים אל שתי המשפחות לראות כיצד השתנו חיי המשפחה שלהם בעקבות הניסוי.

הפורמט האנגלי, שאומץ ב-16 מדינות שונות, זכה בפרס BEFTA ובאנגליה מצולמת כעת העונה הרביעית של התכנית. לוואלה! נודע כי בניגוד לרוב תכניות הריאליטי, מתכוונת ההפקה לתעד את המתרחש בבית המשפחות באמצעות מצלמה אחת בלבד ולא למקם מצלמות סמויות וגלויות ברחבי הבית. בצילומים יהיו נוכחים רק שלושה אנשי צוות (במאי שגם יצלם, מפיק שיהיה אחראי על הסאונד ועורך התכנית) ואיש מטעם ההפקה יישאר לישון בבית המשפחה על מנת לתת לכולם תחושת ביטחון. לשם השוואה, בריאליטי "השגריר" היו נוכחים 50 איש על הסט בכל רגע נתון. כמו כן, פסיכולוגים מטעם ההפקה ילוו את המשפחות תוך כדי התהליך. הגרסה הישראלית תופק על ידי קופרמן הפקות ופותחה על ידי אלעד קופרמן, חגי לפיד ורועי עוז.

לידי וואלה! הגיע מסמך של ההפקה ובו השאלות עליהן צריכות לענות משפחות המעונינות להשתתף בתכנית. בין השאר ניתן למצוא בו את השאלות הבאות:

1. תאר את האישיות של אשתך / בעלך?
2. מהי התכונה הכי חזקה אצלה?/אצלו?
3. מי אחראי על חינוך הילדים בבית? האם אתה מרגיש שאתה מחנך את הילדים שלך כמו שצריך?
מה היית משנה?
4. מהם התפקידים ותחומי האחריות של כל אחד מכם בבית? ( מי מביניכם עושה קניות? מי מבשל בבית? מי מנקה?)
5. מה היית משנה בצורת / בסגנון החיים שלך?
7. על איזה ערך במשפחתך לא היית מוותר?
8. כיצד אתה ומשפחתך מבלים את שעות הפנאי?
9. האם אתה פתוח לשינויים?
10. האם אתה חושב שהערכים שעל פיהם אתה חי יכולים להיטמע במשפחות אחרות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully