וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהוק הסדרה פיק-אפ הושלם

תכלת סמל

30.5.2005 / 11:15

בר רפאלי, נגה שחר וששי קשת בדרמה הקומית-סקסית-יומית של ערוץ 10. אנחל בונני בחוץ

לאחר חודשים ארוכים של הליהוק המתוקשר ביותר בתולדות הדרמה היומית, הושלם בשעה טובה הקאסט של "פיק-אפ", הדרמה היומית שבערוץ 10 אוהבים לכנותה "דרמה קומית סקסית". פיק אפ תגולל את סיפורה של חברת תעופה פרטית על עובדיה בעליה ודיילותיה.

כפי שכבר פורסם , בר רפאלי היא זו שנבחרה לתפקיד הראשי בסדרה של דיילת שהיא גם ביתו של בעל החברה, תפקיד שעליו נאבקו גם שירי מימון ויעל גולדמן. את אביה של רפאלי (בעליה של חברת התעופה) יגלם ששי קשת. מקס אולארצ'יק, יגלם את בנו של קשת. יחיאל אלקבץ יגלם טייס בחברה ונטע מוסט תהיה אשתו. שפנפנת פלייבוי לשעבר, נגה שחר, גם היא תגלם דיילת.

שני שמות חדשים (שניהם מבית היוצר של לבנה חכים) הם איציק גבאי שיגלם את המאבטח של החברה ואלדד פריבס, שמסיים בימים אלה את לימודיו בסטודיו למשחק של ניסן נתיב והצליח למרות אלמוניותו לגבור על אסי עזר במאבק על התפקיד. כמו כן ישתתפו מרינה שוייף (מילואים) בתפקיד מנכ"ל החברה ואוולין הגואל בתפקיד הכלכלנית הראשית של החברה ואביב אלוש.

רז דגן, שגם לו הוצע תפקיד בסדרה, לא ישתתף בה בסופו של דבר מכיוון שהצילומים התנגשו עם סרט קולנוע שדגן מצטלם אליו באיטליה בימים אלה. כך מסר לוואלה! סוכנו, עופר שטרית. גם אנחל בונני ששמו נקשר בסדרה לא ישתתף בה בסופו של דבר. מסוכנות לוק המייצגת את בונני נמסר בתגובה לוואלה! "לא, אנחל לא משתתף בסדרה".

יוצרי הסדרה הם מיכל קופר- קרן, יונתן קוניאק ואבנר ברנהיימר. הבמאי הוא עופר וייצמן (אהבה מעבר לפינה) והיא תופק על ידי האולפנים המאוחדים הרצליה. בשבוע שעבר צולם הפרומו, איפה אם לא בנמל התעופה בן גוריון והצילומים ייחלו בשבוע הבא בעיר האורות פריז. הסדרה תעלה ביולי ותשודר בכל ערב ב-21:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully