וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר המיזוג בין כתר וסטימצקי

30.5.2005 / 11:36

הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את המיזוג בין "כתר הוצאה לאור" ו"סטימצקי גרופ". החברה החדשה תחל את פעולתה בקרוב

"כתר הוצאה לאור" ו"סטימצקי גרופ" קיבלו אתמול ביום ראשון את אישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים להקמת חברה משותפת בשם "כתר ספרים". החברה תחל לפעול כבר בחודשים הקרובים. במסגרת פעילותה היא תוציא לאור את הספרים החדשים של כתר ושל סטימצקי, תפיץ ספרים שראו אור בעבר ע"י שתי ההוצאות ובנוסף תעניק שירותי הפצה למו"לים אחרים. סטימצקי מפיצה כיום את הוצאות הספרים "קשת" של רם אורן, "אריה ניר", "פקר", "אחוזת בית" ועוד, ואילו כתר מפיצה את "ספריית מעריב" והוצאת "עברית".

בין הסופרים אשר ספריהם רואים אור בכתר נמנים עמוס עוז, אהרן אפלפלד, ישראל סגל, סביון ליברכט, מירה מגן, שולמית לפיד , אלונה קמחי, שמעון אדף (המכהן גם כעורך ספרות המקור של ההוצאה), שי גולדן, סייד קשוע , דודו בוסי ועוד.

לדברי ערי סטימצקי, הבעלים של "סטימצקי גרופ", "המיזוג עם כתר הוא התפתחות יפה לרגל חגיגות 80 שנה לרשת". יפתח דקל, מנכ"ל "כתר הוצאה לאור", מסר כי "הקמת כתר ספרים תאפשר לקדם את הספרות הישראלית. אין ספק שהדלתות השיווקיות שנפתחות בפני הסופרים הישראלים באמצעות החברה החדשה ייטיבו עימם, וזאת תוך המשך האווירה החמה והמשפחתית שמאפיינת את כתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully