וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: פעמיים כוכב נולד

תכלת סמל

31.5.2005 / 11:53

גם השבוע תופס כוכב נולד את שני המקומות הראשונים בטבלה היומית

מדובר כבר במסורת - גם השבוע שני המקומות הראשונים בטבלת הרייטינג היומית ליום שני שייכים לכוכב נולד (20.9% בממוצע בקרב משקי הבית היהודיים) ולאחותה – כוכב נולד התוצאות (20.4%). ב"קשת מצליחים לשמור על הצופים עם "חברים" המשודרת מיד לאחר כוכב נולד והגיעה אמש למקום הרביעי בטבלת הרייטינג עם 14.1% בממוצע ו"דאבל דייט" של דנה מודן ורועי לוי, המשודרת מיד אחריה והגיעה למקום השמיני בטבלה עם 9.3% בממוצע.

את שאר המקומות בעשירייה הפותחת ממלאות תכניות האקטואליה. למקום הגבוה ביותר (שלישי)הגיעה מהדורת חדשות ערוץ 2 שגרפה 19.8% בממוצע. מהדורת "מבט" של הערוץ הראשון הגיעה למקום החמישי עם 13.8% ואחרונה הגיעה חדשות 10 שנמצאת במקום התשיעי עם 9.2% בממוצע.

באגף המהדורות המוקדמות נמצאת "שש עם עודד בן – עמי" של חדשות ערוץ 2 שהגיעה למקום השישי בטבלה עם 11.1%. אחריה נמצאת "חדר החדשות", גם היא של חדשות ערוץ 2, שהגיעה למקום השביעי עם 10.1%. אחרונה הגיעה "ערב חדש" של החינוכית שסוגרת את העשירייה עם 9% צפייה בממוצע.

לונדון וקירשנבאום שוב לא הצליחו להעפיל לעשירייה וסיימו במקום ה-14 עם 6.3% וגם משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב ששודר אמש בערוץ 10 שגרף 8.2% צפייה והגיע רק למקום ה-11 בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully