וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד בכירים על הכוונת ברשות השידור

תכלת סמל

31.5.2005 / 14:22

המנכ"ל הזמני של רשות השידור שלח מכתב חריף למקורבי בראל זליג רבינוביץ' וצ'רלי שטרית וביקש את תשובותיהם בתוך שבוע ימים

המנכ"ל הזמני של רשות השידור, יאיר אלוני, שיגר אמש מכתבים למפיק "יומן" זליג רבינוביץ' ומנהל מחלקת הצלמים צ'רלי שטרית. במכתבים ציין אלוני כי פגמים נתגלו בתהליכי המינוי של השניים לתפקידיהם וכן באופן התנהלותם בתפקידים. אלוני ביקש מהשניים להגיב לטענות המועלות במכתבים בתוך שבוע ימים.

כזכור, בדו"ח מבקרת המדינה על הרשות מלפני שנה, הוזכר שמם של השניים בהקשר לאופן התנהלותו של המנכ"ל דאז יוסף בראל. הדו"ח שהתייחס לעיוות מכרזים ו"קידום מקורבים" שלא תואמים את כללי השירות הציבורי העלה את רבינוביץ' ושטרית על המוקד.

זליג רבינוביץ', הנשוי לעוזרתו האישית לשעבר של בראל ומנהלת ערוץ 33, אילנה זנגלבף, זכה לקידום מטאורי שארך שנתיים וחצי ובו הפך מעוזר צלם למפיק "יומן" וסגן ראש מחלקת הצלמים. האדם שצריך לחשוש ביותר בעקבות צעדים אלו הוא מנהל חטיבת התכניות יוסי משולם, שגם עליו הונחה כבר מזמן התווית "מקורב לבראל"

בתגובה לוואלה! אישרו ברשות השידור את הדברים והוסיפו כי "הבדיקה בעניין מר זליג רבינוביץ' נעשתה במענה לפניית סגן הממונה על השכר. לאור תשובתו של רבינוביץ' יקבל המנכ"ל החלטתו.
לעניין מר צ'רלי שטרית – בחליפת מכתבים ענפה בין מנהל החטיבה לבין מר צ'רלי שטרית, הועלו בעיות חריפות הקשורות בתפקוד המחלקה בראשותו. מנכ"ל רשות השידור ערך את בדיקתו ובעקבותיה הודיע למר שטרית כי נתגלו פגמים בפעילות וביקש את תגובתו בתוך שבעה ימים, לאור תשובתו יקבל המנכ"ל החלטתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully