וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורי מדיה רכשה טלנובלות ב-2 מיליון דולר

תכלת סמל

2.6.2005 / 10:33

הקבוצה רכשה את הזכויות לעונה השנייה של "פלוריסיינטה" ולעונה הראשונה של "אמור מיו" ו"גברים עם כבוד"

חברת הבת של קבוצת דורי מדיה, יאיר דורי אינטרנשיונל, חתמה שלושה הסכים לרכישת זכויות של טלנובלות בסכום כולל של 2 מיליון דולר. בהסכם שנחתם בין החברה ל-Cris Morena Group S.A רכשה החברה את הזכויות לעונה השנייה של טלנובלת הנעורים "פלוריסיינטה. זאת לאחר שהעונה הראשונה של הטלנובלה כבר נמצאת בבעלותה. רכישת העונה השנייה המקנה לקבוצה את הזכות לתמלוגים על שידור ומסחור הסדרה במזרח-אירופה, ברוסיה, במזרח התיכון, במפרץ הפרסי, באפריקה, בתאילנד ובסינגפור וכן זכאות ל- 5% מההכנסות מכל שאר האזורים בעולם, הסתכמה בסכום של 831,000 דולר.

בנוסף חתמה החברה גם על הסכם עםMedios y Contenidos Producciones S.A. (RGB) על רכישת הזכויות לעונה הראשונה של 'אמור מיו' (Amor Mio), סדרה קומית אשר זכתה בדירוג הגבוה ביותר בארגנטינה. העונה כוללת 120 פרקים, והרכישה הסתכמה ב- 564,000 דולר. הזכויות שנרכשו דומות לזכויות על העונה השנייה של 'פלוריסיינטה'.

הסכם נוסף חתמה החברה לרכישת העונה הראשונה של הסדרה "גברים של כבוד" (Hombres De Honor) – שם זמני. העונה כוללת 150 פרקים, והרכישה הסתכמה ב- 600,000 דולר. הזכויות שנרכשו דומות לזכויות על העונה השנייה של 'פלוריסיינטה' ולזכויות על העונה הראשונה של 'אמור מיו', וכוללות מדינות נוספות, כגון סין, הונג קונג, טאיוון, דרום קוריאה, אינדונזיה, מלזיה, הפיליפינים והודו.

נדב פלטי, הנשיא והמנכ"ל של קבוצת דורי מדיה, ציין: "העונה השנייה של 'פלוריסיינטה', המשודרת כעת בארגנטינה, עוקבת אחרי הצלחת העונה הראשונה של הסדרה. הזכויות של קבוצת דורי מדיה על 'פלוריסיינטה' והרכישה של 'אמור מיו', הטלנובלה הנצפית ביותר בארגנטינה, ושל 'גברים של כבוד', עתידות לייצר מקורות הכנסה חדשים לקבוצה שלנו ולהרחיב את יכולתה של קבוצת דורי מדיה לנצל הזדמנויות עסקיות בעתיד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully