וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח בפנאי פלוס

תכלת סמל

2.6.2005 / 14:40

לאחר כניסתו של יאיר רוה לעיתון, צפוי אמיר קמינר לוותר לטובתו על ביקורות הסרטים. קמינר: "אמשיך להביא ניחוחות זוהר מהעולם"

"מתיחת הפנים" עליה הכריזה נירית וייס, העורכת החדשה של פנאי פלוס, עדיין לא הסתיימה. השבוע מצטרף למערכה שחקן רכש חדש בדמות מבקר הקולנוע יאיר רווה. רווה, שעזב את "העיר" בדצמבר האחרון, עקב חילוקי דעות עם העורך דאז, איתן מרקוביץ', יעביר את מדורו "סינמסקופ" ל"דירה" שלישית - המדור נולד ב-1996 במקומון "זמן תל אביב" של מעריב ועבר לפני חמש שנים ל"העיר". השאלה הגדולה שהתעוררה בעקבות מעברו של רווה לפנאי פלוס, היא מה יהיה תפקידו של מבקר הסרטים הנוכחי של העיתון, אמיר קמינר.

ממקורות בעיתון נמסר כי ההערכות הן שבידי קמינר יישארו הטיפול בתקצירי הסרטים שעולים, בכתבות ובראיונות ואילו רוה יהיה מי שיטפל בתחום הביקורת, במסגרת 'סינמסקופ'. זאת, בנוסף לסיכום בין רוה ועורך 'שבעה לילות' החדש, עדי גולד, לפיו יכתוב רוה למוסף מפעם לפעם, ובנוסף להשתלבותו הצפויה במיזם חדש של המגזין "בלייזר".

רוה אמר היום בתגובה לוואלה! כי "סינמסקופ עובר במתכונתו המוכרת והמקורית. הגרפיקה, כמובן תהיה שונה". נירית וייס מסרה כי "מדורו של רוה יופיע כבר בגיליון הקרוב. אמיר קמינר נשאר איתנו ויותר מזה אני לא מעוניינת לפרט". ואילו קמינר עצמו מסר בתגובה כי "אמשיך לפאר את מחלקת הקולנוע של פנאי פלוס כפי שעשיתי ב-15 השנה האחרונות, וגם בידיעות אחרונות, ולהביא ניחוחות זוהר מהעולם ומחוג הסילון".

הצטרפותו של רוה מתווספת לשורה ארוכה של מינוים ופיטורים בשבועון בחודשיים האחרונים, לאחר שנפרדו מהכותבים והצלמים הותיקים שמוליק יערי, איציק בירן, רונית מקובר, רינת גור, יעקב בר און, יפעת יעקובסון ואחרים ובמקומם נכנסו אשל עזר, יריב פיין, רותי זוארץ, יובל אברמוביץ', איריס אברמוביץ', רון גרנות, אבישג רבינר, ומיקה שרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully