וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגנב הסיום לספר השישי של הארי פוטר

5.6.2005 / 10:04

שני שומרים מבית ההפצה של הספר גנבו שני עותקים וניסו למכור אותם לעיתונים בעשרות אלפי ליש"ט

שני עותקים של "הנסיך חצוי הדם", הספר השישי בסדרת הארי פוטר האמור לצאת לחנויות הספרים ב-16 ליולי, נגנב על ידי שני שומרים שעבדו בבית ההפצה של הוצאת בלומסברי שאחראית על מכרה הזהב של ג'יי. קיי רולינג. השניים, כריס בן ה-37 ואהרון למברט בן ה-19, פנו ל"דיילי מירור" ולצהובון "הסאן" ביום חמישי האחרון והציעו להם לקנות את הספר. כתב "הסאן", ג'ון אסקיל דיווח אתמול מעל לדפי העיתון כי הגיע לדירת חדר ושם הציעו לו הגנבים את סיום הספר תמורת 50 אלף פאונד. אסקיל ניסה להימלט עם העותק מבלי לשלם את הסכום והשניים ירו לעברו בחוסר הצלחה. קול הירייה הזעיק שתי ניידות משטרה למקום שעצרו את החמדנים. בינתיים השומרים שוחררו מהכלא וכעת ממתינים למשפטם. אסקיל ועיתונו כי לא ברור כלל אם התכוונו לעמוד בפיתוי, טוענים כעת כי מעולם לא תכננו לקנות את הספר, אלא רק להצילו.

"הסתכלתי אל פי האקדח", מתאר אסקיל את האירוע, "וידעתי שאני הולך למות בשביל הארי פוטר. התחננתי בפני האיש לא לירות, אבל הוא כיוון את האקדח וירה מעל הכתף שלי. רצתי למכונית בעודי רועד והשארתי את סודותיו של הארי פוטר אצל שני האנשים". מה שאסקיל האמיץ לא ידע כי הנשק בו ירה אהרון למברט בן ה-19 היה אקדח צעצוע. למברט עצמו סיפר על הקשיים אתם התמודד בגניבת העותקים: "הם עושים כל מה שניתן כדי לעצור אנשים מלגנוב את הספר. הם אפילו מעסיקים עובדים זרים כדי שלא יוכלו לקרוא את הספר ולהדליף. כל בית ההוצאה נמצא תחת מעקב ומצלמות. אבל הם לא הצליחו לעצור אותי."

רולינג הודיעה לפני תשעה חודשים כי דמות חשובה בסדרה הולכת למות בסוף הספר השישי. בספר הקודם, "הארי פוטר ומסדר עוף החול", הוכיחה רולינג כי היא אינה משחקת והמיתה את סיריוס בלאק, הסנדק של הארי. מאז הודעתה של רולינג נפתחה בורסת הימורים פרועה במיוחד ברחבי העולם ובאתרי האינטרנט שמשקפת במקצת את ההמתנה חסרת התקדים לספר השישי שמאז הידיעה על צאתו נמצא בראש רשימות רבי המכר של אמאזון ללא שום כוונת תזוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully