וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפוליון דיינמייט" זכה בפרס הסרט הטוב ב-MTV

5.6.2005 / 15:21

סרט האינדי על החנונים באידהו זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בטקס פרסי הקולנוע של MTV

קומדיות נעורים גרפו את רוב הפרסים המרכזיים בטקס פרסי הקולנוע של MTV, שהתקיים אתמול בלילה בארה"ב וישודר ב-MTV אירופה במהלך סוף השבוע הקרוב. "נאפוליון דיינמייט", סרטו המקסים של ג'ארד הס על מתבגר חנון עם יכולות חברתיות כושלות, זכה בפרס הסרט הטוב ביותר. באותו זמן, הקומדיה המשובחת "נערות רעות" גרפה שלושה פרסים וביניהם פרס השחקנית הטובה ביותר שהלך ללינדסי לוהן, פעם בריאה וחמודה וכיום אנורקטית מהלכת על קוק.

המשך ההערכה הבלתי מתפשרת לסרטי הנעורים המשיכה עם חגיגת 20 השנה לסרט הקאלט "מועדון ארוחת הבוקר" של ג'ון יוז מ-1985. כוכבי הסרט, מולי רינגוולד, אלי שידי ואנתוני מייקל הול עלו לקבל את הפרס. לאחר מכן אמרה רינגוולד כי היא גאה על היותה חלק מסרט ששרד לאורך כל כך הרבה זמן. סוג של סגידה נוספת לפולחן הנעורים קיבל ביטוי בזכייתו של טום קרוז בפרס מפעל החיים שהוגש לו על ידי חברתו הנוכחית, קייטי הולמס.

את הערב הנחה ג'יימי פאלון ובין ההופעות ניתן לציין לטובה את מריה קארי בהופעה שאשררה את הקאמבק המוצלח שלה, פו פייטרס ואמינם, שאף זכה לחיקוי מאת דסטין הופמן. הופמן, שעלה לבמה כדי לקבל את הפרס על ההופעה הקומית הטובה ביותר (פגוש את הפוקרס), נגע בעצמו במפשעה לאורך הנאום וציין כי זו פעולה בהשראתו של אמינם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully