וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בודק אם רשות השידור מפרה התחייבויות

רוני קורן-דינר

7.6.2005 / 13:04

עובדי רשות השידור השביתו הבוקר את קול ישראל במחאה על כך שהאוצר אינו מאפשר לרשות לגבות את האגרה, התגובה: בדיקת ההתחייבויות בנוגע להתייעלות ופרישה מוקדמת של 180 עובדים

שר האוצר בנימין נתניהו, הורה לבדוק אם רשות השידור מפרה את התחייבויותיה מול האוצר, ומנסה להתנער מההבנות על התייעלות ופרישה מוקדמת של 180 עובדים. השר ביקש בירור יסודי של העניין, בטרם יאשר את מועדי גביית אגרת רשות השידור. הבדיקה צפויה להיערך עוד השבוע.

הבוקר השביתו עובדי רשות השידור את תחנות הרדיו של קול ישראל (רשת ב', רשת ג', 88 FM ואחרות) למשך שעתיים, בין 8:00 ל-10:00, במחאה על כך שהאוצר אינו מאפשר לרשות לגבות את האגרה. העיכוב בגבייה נגרם בשל הסכסוך הממושך בין נתניהו לבין השר אהוד אולמרט, הממונה על ביצוע חוק רשות השידור.

ממשרד האוצר נמסר, כי על מנת שלא לפגוע בהתנהלותה של הרשות, חתם נתניהו לפני מספר שבועות על האישור לגביית האגרה, בסך של 409 שקל. אתמול, לדברי נתניהו, כאשר התבקש לחתום על האישור לקביעת מועדי הגבייה, הופתע לגלות כי רשות השידור הגישה שתי הצעות תקציב: האחת למשרד האוצר, לפני מספר חודשים, והשניה, לשר הממונה, לפני כשבועיים. באוצר טוענים, כי ההצעה השנייה לא אושרה על ידי ועדת הכספים ומליאת רשות השידור, ומעיון בה עולה חשש כי רשות השידור מנסה להתנער מהתחייבותה כלפי משרד האוצר בנוגע להתייעלות ופרישת עובדים.

"שר האוצר אינו חותמת גומי ומשגילה את הדבר הוא הורה לבדוק אותו ביסודיות, בטרם יחתום על האישור", אמר אמיר גילת, יועץ התקשורת של שר האוצר. "השר נחוש בדעתו להמשיך בהליכי הבראתה של רשות השידור ושום איומים ולחצים לא ימנעו ממנו להקפיד על שקיפות ומנהל תקין של כספי ציבור משלמי האגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully