וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמירה אימבר ברדיו ירושלים

תכלת סמל

7.6.2005 / 13:52

השדרנית תצטרף לבונדי לוי להגשת התכנית היומית "ת.ד 101"

השדרנית שמירה אימבר הצטרפה לצוות רדיו ירושלים (101FM). השדרנית, שהתארחה בשבועיים האחרונים כשדרנית אורחת בתכניות שונות בתחנה, ציינה כי "התחברה מאוד לאווירה המשפחתית והביתית בתחנה.

לאחר שהסתיימה הקריירה ארוכת השנים שלה בקול ישראל, קיבלה השדרנית הצעות לשדר אצל מספר תחנות רדיו אזוריות אך כאמור החליטה בסופו של דבר, לאחר מספר פגישות עם מנכ"ל התחנה הירושלמית, עובד לוי, סיכמו השניים על תחילתה של דרך משותפת. לוי מסר כי "רדיו ירושלים שמח מאוד להרחיב את המשפחה, על כמה וכמה שמדובר בפיגורה תקשורתית, כמו שמירה אימבר , המצטרפת לסוללת כוכבי תקשורת שצירפנו לאחרונה. נמשיך במגמה הזאת גם בעתיד הקרוב ".

בתפקידה החדש, תצטרף אימבר למנהל התכניות בתחנה, בונדי לוי, להגשת התוכנית היומית , "ת.ד. 101", המשודרת בכל יום בין השעות 12:00-14:00. התוכנית פונה לכל המשפחה ועוסקת בתלונות הציבור ובמתן מענה לשאלות מאזינים בכל התחומים. בתוכנית מתארחים לסירוגין , האסטרולוג הנודע ירון ליבנה , ד"ר רמי שקלים ובת שבע רוזנפלד וכן עורכי דין, פסיכולוגים ואנשי מקצוע נוספים . הצטרפותה של אימבר היא במסגרת השינויים בלוח התוכניות של התחנה, שצירפה לאחרונה לשורותיה גם את שבי זרעיה, עמוס שוב, גד ליאור ושלום אורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully