וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום הנקס רוצה לככב ב"מיס מארפל"

8.6.2005 / 13:01

זוכה האוסקר הביע את רצונו להשתתף בסדרת סרטי הטלוויזיה המחזירה למרקע את גיבורתה האהובה של אגאתה כריסטי

טום הנקס, שנמצא כעת בלונדון בצילומי סרטו החדש – העיבוד הקולנועי לספר "צופן דה וינצ'י", הביע את רצונו להשתתף בסדרת סרטי הטלוויזיה המבוססים על ספריה של אגאתה כריסטי וגיבורתה, הפנסיונרית החטטנית והאהובה, מיס מארפל. בניגוד להנקס המתמהמה, אליוט גולד, שגילם את אביהם של מוניקה ורוס ב"חברים" וחברו של טום הנקס, כבר חתם על חוזה להשתתפות בסדרה.

הנקס, שמעיד על עצמו כי הוא מעריץ לא קטן של סדרת המקור ששודרה ב-BBC בכיכובה של ג'ואן היקסון, התרגש לגלות כי ממש בסמוך לו, באולפנים במידלסקס, מצלמים את העונה השנייה של הסדרה החדשה, שמשודרת ב-ITV בכיכובה של השחקנית ג'רלאדין מקיואן ("תפוזים הם לא הפרי היחיד", "הנרי החמישי"). מקור ב-ITV מסר ל"סאן" כי הצדדים נמצאים כעת בדיונים על תפקיד משנה עבור הנקס באחת ההפקות העתידיות.

העונה הראשונה של מיס מארפל "החדשה" שודרה בתחילת מאי 2005 וכללה ארבעה פרקים. באופי הסדרה והדמויות הוכנסו התאמות ושינויים למען צופי המאה ה-21 כדוגמת שינוי דמות הרוצח באחד הפרקים על מנת להפתיע את הצופים שכבר ראו את הגרסה הקודמת ב- והכנסתה של עלילת משנה לסבית. בעונה הראשונה כיכבו בתפקידי משנה כוכבים כדוגמת דרק ג'ייקובי וג'ואנה לאמלי מ"פשוט נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully