וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ברזילי יחליף את בן עובדיה?

תכלת סמל

8.6.2005 / 17:53

פרסום ראשון: מקורות בחברת החדשות של ערוץ 10 אומרים כי המנכ"ל הנכנס מתכוון להעזיב את האחראית על החדשות, טלי בן עובדיה. ברזילי: "רק כשאכנס לתפקידי אדבר"

אבי ברזילי, המנכ"ל הנכנס של חברת החדשות בערוץ 10, מתכוון להעביר מתפקידה את טלי בן עובדיה, האחראית על תחום החדשות בחברה. כך על פי מקורות בחברה. מאחר וברזילי טרם נכנס לתפקידו, נציין כי מדובר בספקלוציות המסתובבות במסדרונות הערוץ בלבד.

בן עובדיה, ששימשה כעורכת המהדורה המרכזית של הערוץ, מונתה לתפקידה החדש לאחר עזיבתו של שילה דה-בר, שתפקידו פוצל. במסגרת התקפיד היא אחראית על מהדורות החדשות בערוץ, בעוד רתם שדות אחראית על התכנים המגזיניים. ברזילי, כזכור, יחליף בתפקיד את רם לנדס הפורש.

מקורות בערוץ מוסרים כי ככל הידוע להם, ברזילי 'מתחמק' מלדבר עם בן עובדיה בימים האחרונים. ברזילי מסר היום לוואלה! את הדברים הבאים: "טרם נכנסתי לתפקיד ויש לי עוד הרבה מה ללמוד. מכיוון שעבדתי עד היום בערוץ 2 צפיתי בעיקר בו, כשיהיה לי מה להגיד אני לא אהסס".

דובר ערוץ 10 הכחיש את הידיעה ומסר כי בשלב זה, טרם כניסתו של אבי ברזילי לתפקיד, לא התקבלה כל החלטה בנושא תפקיד זה או אחר בהנהלת חברת החדשות. בן עובדיה סירבה להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully