וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי קושניר וענת וקסמן הסירו מועמדותם מטקס פרסי הטלוויזיה

9.6.2005 / 10:06

זוג השחקנים החליטו להסיר את מועמדותם על משחקם בסדרה "החיים זה לא הכול" מכיוון שאין קטגוריה נפרדת בטקס של סיטקום

השחקנים, אבי קושניר וענת וקסמן, החליטו להסיר את מועמדותם מטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2005. החלטתם התקבלה בעקבות דניאל לפין, יוצר הסדרה "החיים זה לא הכול", שהכריז על הסרת מועמדותו לאחר שגילה כי אין קטגוריה נפרדת לסיטקום וכי התוכנית נכללת בתחום הקומדי-סאטירי שם גם מועמד הבולדוזר "ארץ נהדרת".

לפין אמר למעריב כי "היו צריכים להודיע לנו על הקטגוריות מראש ולמנוע את אי הנעימות הזאת. האקדמיה לקולנוע לא מבינה בטלוויזיה. האיחוד הזה לא עובד ונעשים שם יותר מדי שטויות". מהאקדמיה נמסר בתגובה כי "החיים זה לא הכול" הייתה התוכנית הקומית היחידה שהתמודדה השנה ולכן הוחלט על איחוד קטגוריות.

המועמדויות בטקס פרסי הטלוויזיה

סדרת הדרמה הטובה ביותר

אהבה זה כואב (ערוץ 10). חדר מלחמה (ערוץ 2, "רשת") לתפוס את השמים (ערוץ 2, "קשת"). מילואים (ערוץ 2 "רשת"). שבתות וחגים ("הוט3").

תוכנית הקומית-סאטירית הטובה ביותר

אחורי החדשות (ערוץ 10). אפידורל, (יס פלוס). ארץ נהדרת (ערוץ 2, "קשת"). משחק מכור (ערוץ 2, "רשת"). קצרים, (ערוץ 2, "טלעד").

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סדרת התעודה הטובה ביותר

החומר שממנו עשויה האהבה (ערוץ 8). הישיבה (ערוץ 10). יורים ושרים, (ערוץ 2, "טלעד"), עסקה אפלה בדרום, (ערוץ 2, "טלעד"). עשרת הדיברות (ערוץ 2 "קשת").

תוכנית המגזין בתחומי תרבות ופנאי הטובה ביותר

דו"ח אינטימי (הרשות השניה וערוץ 10). Y בעשר, (יס Y). מה נשמע? עם יואב קוטנר (ערוץ 24). נספח תרבות (הרשות השנייה וערוץ 2), ערב טוב עם גיא פינס, (הוט3).

תוכנית האירוח הטובה ביותר

יאיר לפיד (ערוץ 2, "רשת"). יצפאן (הוט3). כל בוקר עם אברי גלעד ולינוי בר גפן (ערוץ 10). כל לילה עם אסף הראל (ערוץ 10). מי מפחד מצופית גרנט (ערוץ 10).

תוכנית הבידור הטובה ביותר

דייט לסטרייט, (ערוץ 2, "טלעד"). השגריר, (ערוץ 2 "קשת"). כוכב נולד 2 (ערוץ 2 "קשת"). סוף הדרך (ערוץ 2, "רשת"). פרויקט Y2 (יס Y).

תוכנית אקטואליה\תחקיר\חדשות הטובה ביותר

בולדוג (ערוץ 8). בולדוזר, (ערוץ 2 "קשת"). דין וחשבון עם רינו צרור (ערוץ 10). לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10). עובדה, (ערוץ 2, "טלעד").

הדרמה המקורית לטלוויזיה הטובה ביותר

במבי קופצת לים ("הוט3"). המכשפה מרחוב מלצ'ט (ערוץ 2, "טלעד"). חתה יסבח סבח (הוט3). משחק האמת והשקר (ערוץ 2, "טלעד"). קרובים קרובים, (ערוץ 2, "קשת").

סרט טלוויזיה או מיני סדרה הטובים ביותר

בזמן אמת (ערוץ 2 "רשת"). הירושה הגדולה (ערוץ 2 "רשת"). חופשה משפחתית ("הוט פאן"). לנצח עם מיקי ברקוביץ' ("הוט פאן"). עד מדינה ("הוט פאן").

תוכנית הילדים והנוער הטובה ביותר

"אדומות" (ערוץ הילדים). אקזיט (הוט3). בחדר של חני (הטלוויזיה החינוכית). החיים ע"פ איגי (ערוץ לוגי). ראש גדול (יס סבבה).

השחקן הטוב ביותר בדרמה בודדת, מיני סדרה או סרט טלוויזיה

אורי גבריאל ב"חתה יסבח סבח". דקל עידן ב"עד מדינה". דרור קרן ב"קצכן". יורם חטב ב"עור". מיכאל מושונוב ב"איציק".

השחקנית הטובה ביותר בדרמה בודדת, מיני סדרה או סרט טלוויזיה

אבלין קפלון ב"משחק האמת והשקר". אסי לוי ב"עור". יבגניה דודינה ב"קכצן". רוזינה קמבוס ב"המכשפה מרחוב מלצ'ט" וריימונד אבקסיס ב"חתה יסבח סבח.

השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה

אורלי זילברשץ-בנאי ב"לתפוס את השמים". איילת זורר ב"חדר מלחמה". אסנת וישינסקי ב"מילואים". דנה מודן ב"אהבה זה כואב" ויעל אבקסיס ב"שבתות וחגים".

השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה

אלון אבוטבול ב"שבתות וחגים", אסי כהן ב"אהבה זה כואב". יגאל נאור ב"מילואים". יורם חטב ב"לתפוס את השמים". ליאור אשכנזי ב"חדר מלחמה".

השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית – סאטירית

אפרת בוימוולד ב"אפידורל". עינב גלילי ב"משחק מכור". קרן מור ב"קצרים" וריקי בליך ב"קצרים".

השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית – סאטירית

גורי אלפי ב"משחק מכור". דב נבון ב"דבל'ה עולמי". מוני מושונוב ב"קצרים" ושמוליק לוי ב"קצרים".

השנה גם יוענק פרס למפעל חיים לעוזי פלד, מחלוצי תעשיית הטלוויזיה בישראל, אשר מלווה אותה משנת 1966. פלד היה ממקימי הטלוויזיה הישראלית והיה מנכ"לה הראשון, יחד עם אליהוא כץ. בהמשך דרכו, הקים חברת הפקות והיה אחד משלושת הזכיינים הראשונים של ערוץ 2 ומנכ"ל טלעד. כיום הוא משמש כיו"ר הדירקטוריון שלה. הטקס עצמו, ה-3 במספר, וישודר בערוץ 2 ב-25 ביולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully