וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל של ריטה הוכה, הזמרת ביטלה הופעתה

9.6.2005 / 18:49

הזמרת ביטלה את הופעתה ב"דום". הסיבה: מנהל ההפקה שלה טוען כי הוכה על ידי בעלי המועדון. חיים פנחס, בעלי "הדום" טוען בתגובה שמהמנהל מעליל עליו. המועדון ייפתח כרגיל

הזמרת ריטה ביטלה לפני שעה קלה את הופעתה במסגרת אירועי
יום הגאווה. ההופעה הייתה אמורה להתקיים מחר במסיבת הגאווה הרשמית של מועדון הדום. הסיבה לביטול ההופעה: לדברי הזמרת, חיים פנחס, בעלי הדום והווקס, תקף והיכה את מנהל ההפקה שלה.

הבוקר הגיעו מנהל ההפקה של ריטה - מיקי דה פז ועידו תדמור למועדון הדום לפגישת ספקים במטרה לאשר את התנאים הטכניים להופעה, (גודל הבמה , התאורה והסאונד). הופעתה של ריטה במסיבה נעשתה בהתנדבות למען להקתו של עידו תדמור שנמצאת בקשיים כלכליים. ההופעה של ריטה יוחצ"נה ותוקשרה רבות וכרטיס אליה עלה יותר מ-100 שקלים.

דה פז הגיע למועדון כדי לבדוק את הבמה שתוכננה וראה כי היא אינה בגודל שתוכנן, ושאין באפשרות כל רקדני להקת עידו תדמור וריטה לעמוד עליה יחד. כשפנה אל בעל המועדון בעניין, החל פנחס, לטענתו, להכות אותו. דה פז פינה עצמו לבית החולים, ולאחר סדרת בדיקות שוחרר. לאחר מכן הגיש דה פז תלונה למשטרה.

"אני לא יכולה לשתוק במקרה בו מופעלת אלימות"

"אני מרגישה כאילו אני בעצמי הוכיתי", מסרה ריטה. "מבחינתי , זה ממש לא משנה אם מישהו הכה אותי או את מי שמייצג אותי.
אני לא יכולה ולא רוצה לשתוק במקרה בו מופעלת אלימות מכל סוג ועניין נגדי או נגד מי מאנשי הצוות שלי".

עוד אמרה ריטה כי היא מתנצלת בפני הקהל שציפה לראותה מופיעה, אך הוסיפה כי "אין שום דרך שאני אעבור לסדר היום במקרה של אלימות כלפי הצוות שלי. ההופעה הזו היתה חשובה לי מאד, זו היתה הופעת מחווה ותרומה שלי ללהקה של עידו תדמור שאני מעריכה ואוהבת. השקענו עבודה רבה לקראת ההופעה. אני מבטיחה שנקיים אותה במקום אחר ובזמן אחר".

"דה פז איים שיטען כי הפעלתי אלימות נגדו"

בתגובה טוען חיים פנחס כי מנהלה של ריטה משקר ומסה לנקום בו עקב ניסיונותיהם של הזמרת ומנהלה לבטל את המופע. "ריטה ומנהלה מר מיקי דה פז התחייבו בפני עידו תדמור למופע מחווה ללא תמורה כספית. עידו תדמור מכר את זכויות המופע למועדון תמורת סכום של 15,000$ . באותו הרגע שריטה ומר דה פז הבינו כי המופע נמכר, הם ניסו בכל כוחם לבטל את ההופעה במועדון שהושקעו בפרסומו עשרות אלפי שקלים ללא הנד עפעף וללא התייחסות לקהל מעריציה הנאמנים שקנו כרטיסים למופע".

עוד אומר פנחס כי לאחר שהבינו הצמד כי לא יוכל להרשות לעצמו לבטל את המופע אז פנה מר דה פז לפרובוקציה זולה ופוגעת של אלימות מילולית , הכפשות ואיומים שמטרתם לפגוע בו, לבטל את החוזה ולגרום לו נזק כלכלי ותדמיתי. "לאחר ויכוח אף איים דה פז שיטען כי הפעלתי אלימות נגדו והכל במטרה אחת : לגרום לביטול המופע. חשוב לציין כי מועדון ה"דום" ואנוכי עושים ככל שביכולתנו על מנת להילחם בנגע האלימות ומוקיעים התנהגות לא ראויה של אישיות מקצועית כמו מר דה פז , נציג חברת הליקון.". בנוסף מדגיש פנחס בדיפלומטיות כי דה פז התבטא כלפיו פנחס בנימה שאינה הולמת את יום הגאווה.

אתמול בשעה 19:00 הוגשה תלונה במשטרת תל אביב נגד מר דה פז בגין האלימות והאיומים כנגד מר חיים פנחס.

מועדון הדום יפתח כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully