וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסטניז צ'יילד מתפרקות

14.6.2005 / 14:15

ביונסה, מישל וקלי כבר לא!. באמצע מסע הופעות בברצלונה הודיעה חבילת השוקולד על שבר בלתי ניתן לאיחוי

שלישיית הבנות הכי לוהטת מאז שוקולד מנטה מסטיק, דסטניז צ'יילד, הודיעו כי הן מפרקות את החבילה, וכל אחת תפנה לדרכה ולגורלה. באנ.אמ.אי דווח כי ההתפרקות תיושם בסוף מסע ההופעות שהלהקה מקיימת בימים אלו, לרגל אלבומן ’Destiny Fulfilled’, שיצא בשנה שעברה. מסע ההופעות יסתיים בספטמבר, ואז חשכה תרד על העולם.

לשלושת הבנות יש מנהלות חיים אינדיבידואלים זה זמן רב, ובכל זאת דבקו אחת בשניה. ביונסה נואלס, הירדנה ארזי של הלהקה, מנהלת קריירת סולו משגשגת בשנים האחרונות. קלי רולאנד (בתפקיד לאה לופטין) הקליטה אלבום אחד לא רע, אך מדשדש לעומת ביונסה. מישל וויליאמס, "השלישית", מתפרנסת מהצד כזמרת גוספל.

לשון ההודעה, שיצאה במהלך הופעת הבנות בברצלונה: "אנחנו עובדות יחד כדסטניז צ'יילד מאז היינו בנות 9, ומופיעות יחד מגיל 14. לאחר דיונים רבים וחיבוטים נפשיים עמוקים, הגענו להבנה שמסע ההופעות הזה נתן לנו את ההזדמנות לפרוש מדסטניז בגדול, מאוחדות בידידותינו, ומלאות בתודה והוקרה למוזיקה שלנו, למעריצים שלנו, ואחת לשניה.

"אחרי שנים של עבודה נפלאה ביחד, הבנו שזהו הזמן הנכון להמשיך כל אחת במטרותיה ובמאמציה האישיים. לא משנה מה יקרה, תמיד נאהב אחת את השניה כחברות וכאחיות, ונתמוך אחת בשניה אמנותית. אנו רוצות להודות לכל המעריצים ולאהבתם ותמיכתם הנפלאה, ומקוות לראות את כולכם שוב, כשאנו מגשימות את יעדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully