וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרי הקרן למצוינות: רונה קינן ורן שם טוב

16.6.2005 / 12:52

המוזיקאים הם האמנים הנבחרים של הקרן למצוינות בתרבות בתחום המוזיקה הישראלית לשנת 2005

רונה קינן ורן שם טוב הם האמנים הנבחרים של הקרן למצוינות בתרבות בתחום המוזיקה הישראלית לשנת 2005. חברי הצוות שבחרו בקינן ושם טוב הם יואב קוטנר, דני סנדרסון ומרגלית צנעני. אהוד מנור ז"ל, שהיה חבר בצוות עד מותו, היה ממקימי הקרן למצוינות בתרבות. הקרן תסייע לקינן ושם טוב להשתלם בהפקות מחשב, שיעורי מוזיקה, קורסים מעשיים מתקדמים ופגישות עם מפיקים בלונדון. בנוסף ישתתפו השניים בסמינרים שנתיים בנושאי כישורי קריירה ובמפגשי אימון עסקי לאורך השנה.

קינן, מלחינה, זמרת וגיטריסטית, הוציאה את אלבום הבכורה שלה ב-2004, "לנשום בספירה לאחור". בימים אלה מופיעה רונה עם הלהקה שלה ברחבי הארץ, ועובדת על תקליט חדש, וגם משתתפת במופע החדש של גידי גוב. רן שם טוב, הסולן, הכותב והמלחין של להקת איזבו, ואף הפיק את תקליט הבכורה של הלהקה: "The fun Makers". איזבו הוחתמה בשנה שעברה ע"י חברת BMG בלונדון. שם טוב הוא גם מפיק מוזיקלי, שעבד בין השאר עם יהודית רביץ, דני סנדרסון ודיקלה.

הקרן למצוינות בתרבות הוקמה בשנת 2001 ומנוהלת על ידי רחל מראני, נספחת התרבות לשעבר של ישראל בוושינגטון, במטרה לאתר ולטפח אמנים ויוצרים ישראליים מוכשרים, ולעזור להם לממש את הפוטנציאל שלהם בארץ ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully