וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ של ביפ: היאבקות מגזרים

רונה זילברשטיין

19.6.2005 / 13:46

תוכנית הדגל בעונה החדשה של ערוץ הצחוק מציגה ליגת היאבקות, אשר מייצגת את כל הקטבים בחברה הישראלית. עוד ישודרו: העונה ה-8 של סאות'פארק ועונה 3 ל"הרצועה" עם מנחה חדש

ערוץ ביפ עולה עם עונת קיץ חדשה ב-4 ביולי, בה הושקעו כ- 5 מיליון שקלים, שתכלול הפקות מקור ייחודיות ותוכניות רכש. במסגרת עיצוב הפנים בערוץ, שודרג אתר האינטרנט של ביפ. מחלקת האינטראקטיב של קשת, שבנתה את האתר, ייעדה אותו "לשמש בית לסטנד-אפ ובידור בישראל"; הוא יכלול מידע בכל הקשור לסטנדאפיסטים, מופעים וכו'.

בפעם הראשונה, יעלו בביפ שתי תוכניות מקור יומיות: "עולמו של רנו פסקאל" - תוכנית תחקירים אלטרנטיבית ועונה שלישית של תוכנית הלייט נייט "הרצועה", החוזרת עם קונספט חדש ומנחה חדש, הדמות "עופר נבאחו" בגילומו של אורי גוטליב, במקום טל ברמן הפורש. בין סדרות הרכש יעלו סאות' פארק (העונה השמינית) ו"יצאת דפוק" (Trigger Happy) מבית הקומדי סנטרל.

גאוות עונת הקיץ, עם זאת, מתמקדת בתוכנית הסאטירה החדשה, "מכת מדינה-הליגה לחיסול חשבונות של ביפ", שפיתוחה נמשך תקופה ארוכה. התוכנית מציגה ליגת היאבקות, אשר מייצגת את כל הקטבים בחברה הישראלית: דתיים מול חילוניים, מתנחלים מול חיילים, אוהדי בית"ר מול הומואים שמאלנים ועוד. אל המתאבקים מצטרף צוות שיפוט ופרשנות, וזוג המנחים אורי חיזקיה ואבי נוסבאום, שאמונים גם על קטעי הסטנדאפ. התוכנית תשודר בכל יום שבת בשעה 22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully