וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הסרטים העלילתיים שיתמודדו על פרס וולג'ין

19.6.2005 / 17:55

ארבעה סרטי קולנוע באורך מלא ותשע דרמות יתחרו על פרס וולג'ין בשתי קטגוריות נפרדות בפסטיבל הקולנוע בירושלים. חיים בוזגלו מככב בשתיהן

ארבעה סרטי קולנוע ארוכים ותשע דרמות יתחרו בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי ה- 22 בירושלים שייפתח ב- 7 ביולי. הסרטים יחולקו לשתי קטגוריות, פרס וולג'ין עליו יתמודדו ארבעה סרטי קולנוע ופרס על שם עינת פירחי בו יתמודדו תשעה סרטים.

בפרס וולג'ין יתמודדו הסרטים "ג'נם ג'נם" של חיים בוזגלו, "מוכרחים להיות שמח" של ג'ולי שלז, "איזה מקום נפלא" של אייל חלפון ו"קרוב לבית" של וידי בילו ודליה הגר. חבר השופטים שישפוט את הסרטים לפרס וולג'ין כולל את אלי כהן, איליה חרז'אנובסקי (במאי רוסי שסרטו 4 יוצג בפסטיבל), אבתיסאם מראענה (תסריטאית ובימאית ישראלית שזכתה בשנה שעברה במענק רוח החופש והשנה יוקרן סרטה "בדל"). בודדב דסגופטה (במאי הודי שמציג סרט בפסטיבל) וכריס מקדונאלד שהוא מנהל הפסטיבל הבינלאומי לסרטים תיעודיים HOTDOCS.

התחרות על שם ענת פרחי תחולק לשלוש מיני קטגוריות: דרמה לטלוויזיה (ילדי CCCP של פליקס גרצ'יקוב ו"ירח של זאבים" של שי כנות), סדרות טלוויזיה ("כתב פלילי של חיים בוזגלו ו"מלנומה אהובתי" של יוסי מדמוני ודוד אופק) והקטגוריה דרמות בודדות בה יתחרו " כרכרה ירוקה" של גילי גולדשמידט, " קליפות" של לימור שטרית, "ביקור חולים" של מיה דרייפוס, "וסרמן- איש הגשם" של עידית שחורי ו"לילה אפל" של ליאוניד פרודובסקי. חבר השופטים שישפטו את הדרמות שמתמודדות על הפרס על שם ענת פירחי הם: מריון דורינג מגרמניה, נעמי קפלנסקי, מפיקה של סדרות דוקומנטריות והשחקנית אסתי זקהיים.

השנה יוענקו פרסים ומענקי הפקה בסך מיליון וחצי שקלים. טקס חלוקת הפרסים ייערך בערב האחרון של הפסטיבל, ב- 16 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully