וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות של עשירים

מורן קדוסי

20.6.2005 / 11:08

מורן קדוסי מתמכרת בשמחה לעונה השלישית של "אהבה מעבר לפינה" שעברה מהפרובינציה למרינה בהרצליה

מעניין מה חשב לעצמו אתמול בערב הצופה איוב קרא על פתיחת העונה השלישית של "אהבה מעבר לפינה". כזכור, חבר הכנסת קרא, המכהן גם כיו"ר הועדה למאבק בנגע הסמים, נחרד במהלך העונה הקודמת מהג'וינט של שירלי (אגם רודברג) וזימן את ההפקה והכוכבת למשכן הכנסת לגביית עדויות והנפקת חתימות למעריצים במזנון. כיצד התמודד עם הידיעה על מותה של אלונה (איה קורן) בתאונת דרכים בהודו? כיצד יתרץ לאומה למודת-משברים את המשבר החמור שעוברות הדמויות (אלו ששרדו את התחלופה המסחררת) בעקבות מותה? ליאור (יהודה לוי) ניתק קשר, חי על הקצה, שם זין על המפעל המשותף שלו ושל דניאלה וכיאה לזכר מצוי מתנחם בקושי בסטוצ'ים מרובים. שירלי העתודאית לא חזרה לסמים אבל מידרדרת פלאים בלימודי הרפואה ודניאלה (דפנה רכטר) מטביעה את יגונה בתרופות הרגעה. רגע, רגע - התמכרות לכדורים אמרתם? ויש לנו מנצח!

למרות הדמעות על לכתה בטרם עת, התפנית עם אלונה נראית כמו דרך מצוינת להתניע את העלילה של "אהבה מעבר לפינה" שנחלשה מעט בעונה הקודמת. תדמית הגבר המיוסר יושבת טוב על יהודה לוי ההורס כהרגלו, וזאת למרות רצף הקלישאות הממלאות את התסריט: "אני עכשיו נושם. נושם. לא מספיק?" - כתשובה לשאלה: מה אתה עושה בחיים?. גם לאגם המפונקת היתה סצנה אמינה בתור הבכיינית הראשית ולשני אלו מתוכננות תסבוכות רומנטיות שאמורות להשביע את כמיהתנו למעט אקשן בחום יולי-אוגוסט. ליאור יחבור לדנה (מלי לוי-גרשון), בת עשירים שמאורסת לאחר ולשירלי צפוי רומן עם שאול (ליאון רוזנברג), מרצה בפקולטה לרפואה, שהוא במקרה גם גבר נשוי.

מסדר פקאצות

שאר הדמויות לא ממש מעניינות אתכם, תודו. אליאן (מורן גרוס) שמרה בפרק הראשון על פרופיל נמוך בתור מקפלת הכביסה של שירלי המפונקת. אפילו עדן (מירי בוהדנה), מאממת ככל שתהיה, נראתה בפרק הראשון לא ממש רלוונטית כשהיא מתברגנת ללא הצלחה בחיי נישואין מעורערים עם גולן (סמי הורי), שכל מה שמעניין אותו זה איך הוא מרים קליפ ערסוואתי לערוץ 24.

אבל מה שבאמת מרגש בעונה החדשה הוא לא הדמויות החדשות כמו העפתן של שלישיית הפקאצות: יונת חסרת עמוד השדרה (שרון חזיז), אורית הרעיה המעצבנת (אסנת חכים) ובראש פירמידת המעפנות- קרן העבריינית (רננה רז) שמיררה לליאור ולנו את החיים בעונה הקודמת והיתה ללא ספק הדמות הכי לא מושכת בעליל, שרק אלוהים יודע מה לה ולעלם החמודות לוי. ברוך שפטרנו. באופן כללי, נראה שהעלילה גם זונחת את הקווים הפרובנציאליים שלה ועוברת להתמחות בחייהם המפרכים של שלושת העשירונים העליונים של החברה הישראלית במתחם המרינה בהרצליה פינת רובע לב העיר (ת"א). לי באמת לא איכפת להתמכר לצרות של עשירים, אבל אולי לקרא יהיה מה לומר על זה. הוא חבר גם בועדת הכלכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully