וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי בן עובדיה התפטרה מחדשות 10

20.6.2005 / 23:04

פרסום ראשון: ראש מחלקת החדשות בחברת 'חדשות 10' הודיעה על התפטרות. זאת, על רקע שמועות כי בכוונת המנכ"ל הנכנס לסיים את תפקידה. ניר למפרט: "משוכנע שנמצא הדרך לחזור לעבודה משותפת"

ראש מחלקת החדשות בחברת החדשות של ערוץ 10, טלי בן עובדיה, התפטרה הערב מתפקידה. בן עובדיה שלחה הערב מייל פנימי לעובדי החברה בו היא הודיעה על החלטתה. כזכור, לאחרונה פורסם כי בכוונת המנכ"ל הנכנס של חברת החדשות, אבי ברזילי, להביא לסיום תפקידה. מקורות בכירים בערוץ סיפרו לוואלה! על אווירה קשה השוררת בסביבתה של בן עובדיה במהלך השבוע האחרון.

בשיחה מוקדמת היום עם וואלה! סירבה בן עובדיה לדבר על עתידה שלה או של החברה: "כשיהיה מה לומר, נגיד". במכתב כתבה בן עובדיה: "אהוביי שלום, עכשיו תורי להפרד אחרי שנתיים וחצי של דם יזע ודמעות החלטתי לרדת מסיפון המהדורה המרכזית ולצאת לדרך אחרת. חדשות 10 נולדה מתוך תאוות שינוי ותשוקה לבשורה ואת זה עשינו בגדול. תודה על תקופה מדהימה."

מנכ"ל ערוץ 10, ניר למפרט, מסר בתגובה: "טלי היא מאושיות חברת החדשות, שתרמה תרומה רבה כגורם מקצועי מוביל בחברה. ערוץ 10 וחברת החדשות חייבים לה רבות על הישגיה הנדירים. אני משוכנע שישראל 10 וטלי ימצאו את הדרך לעבודה משותפת." בכך, מוסר גורם בערוץ, ישנו רמז אולי לשאיפה להחזירה למערכת.

עזיבתה של בן עובדיה באה לאחר מספר זעזועים במבנה הפרסונלי של חברת החדשות, שבראשה עזיבתו של המנכ"ל רם לנדס. שילה דה בר, ראש מערכת החדשות, התפטר לפני מספר חודשים, ותפקידו פוצל. מבין שלושה שמונו לתפקידים חדשים, הספיקו כבר להתפטר שניים (רינו צרור ובן עובדיה עצמה). אפי טריגר, מבזקן הערוץ, מונה השבוע להיות עורך נוסף במהדורה המרכזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully