וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ האחרון של טלעד

רונה זילברשטיין

21.6.2005 / 12:14

הזכיינית המובסת לא מפתיעה ונשארת עם ההפקות הוותיקות - "רצים לדירה", "החיים זה לא הכול" ו"שומר מסך" ותכניות הרכש

זכיינית ערוץ 2 טלעד משיקה לוח שידורים לרגל הקיץ האחרון שלה בחיקו של הערוץ. הזכיינית המובסת השקיעה בלוח כ-35 מיליון שקלים, והוא מבוסס בעיקרו על ההפקות והתוכניות הישנות והטובות של טלעד. תכניות הקיץ יעלו לאוויר בהדרגה, החל מתאריך 2 ביולי, וישודרו בימי שלישי, שישי ושבת. לאחר הבטחות על הפקות מקור שונות, ויתרו כצפוי טלעד על כל הפיתוחים החדשים והשאירו את ההפקות הקיימות ותכניות הרכש בלבד.

בימי שלישי תעלה העונה החדשה של "מסע עולמי" עם איל פלד, ולאחריה תוכנית התחקירים "שומר מסך" עם אמנון לוי. את הפריים טיים תחתום התוכנית "זוגות בדרך לדירה", ובה שני הזוגות היריבים של העונה הראשונה, קרן ועדלי (הזוכים) ואבי וג'ולי מנתחים את אירועי העונה השנייה ומחווים דעתם על הזוגות.

בימי שישי תשודר רצועת סרטי קולנוע ישראלים. לאחר מכן ישודרו שתי סדרות הרכש המובחרות: העונה השלישית של "זהות בדויה" בכיכובה של ג'ניפר גארנר והעונה החמישית של "הסופרנוס".

בימי שבת תפתח סדרת הריאליטי "רצים לדירה 2" את שידורי הפריים טיים, בהנחיית עומר מי-דן. לאחר מכן תעלה העונה הרביעית (והאחרונה כנראה) של הסיטקום "החיים זה לא הכול". את הערב יחתום סרט קולנוע זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully