וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור הראיון עם מובארק ורייטינג יומי

בן גולדמן-מיארה, רותם דנון

21.6.2005 / 14:14

אמש שודר במפתיע ראיון מיוחד של אהרון ברנע מחדשות ערוץ 2 עם הנשיא מובארק. לפניכם השלתשלות העניינים. ברייטינג היומי: חדשות 10 מחוץ לעשיריה, ערב חדש בפנים

חדשות ערוץ 2 שידרו אמש ראיון מיוחד ובלעדי עם נשיא מצרים חוסני מובארק, אותו ערך אהרון ברנע, מגיש 'אולפן שישי'. לאחר פרומואים שהחל רק בשעות הערב ואייטם מקדים במהדורה המרכזית, שובץ הראיון על חשבון זמנה של הזכיינית קשת, במקום התכנית 'דאבל דייט'.

השתלשלות הענינים, כפי שנודעה לוואלה! היא כזו: ברנע הצטרף לפרס לפגישתו עם מובארק בשארם א-שייח' וניצל את ההזדמנות להזכיר לנשיא כי אחרי מותו של הנשיא ויצמן ביטל מובארק ראיון לברנע. כמחווה וללא כל תכנון מוקדם הסכים מובארק להעניק לברנע חצי שעה. הראיון עצמו התקיים אתמול בצהריים ועל כן מיעוט הפרסומים לגביו. התהיה שעלתה הייתה מדוע לא שובץ הראיון במסגרת קיימת כמו 'אולפן שישי'.

שלום קיטל, מנכ"ל חברת החדשות מסביר כי "מדובר היה בראיון אקטואלי שהיה חייב להיות משודר אתמול. לו היה מתקיים ביום חמישי, סביר שהיה משודר בשישי. זה נראה לי הגיוני לגמרי לשדר את הראיון באותו היום וכך עשינו בראיון עם בלייר". קשת, לדבריו של קיטל, נתנה את זמן השידור בקלות. זאת על אף, אגב, שלו הייתה משודרת התוכנית 'דאבל דייט' אולי הייתה גורפת רייטינג גבוה יותר.

רייטינג יומי: כוכב נולד ודן מרגלית

כצפוי, התמקמה אמש 'כוכב נולד' בשני המקומות הראשונים בטבלת הרייטינג (התכנית 21.2% ו'התוצאות' 21.7). 'חברים ממשיכה להניב רייטינג גבוה מאוד יחסית לתכנית רכש (16.3 מקום 4). הראיון המיוחד של ברנע עם חוסני מובארק נכנס למקום ה-12 בלבד (6.7).

התכנית 'ערב חדש' התברגה בעשירייה ראשונה (7.5%, מקום 8). ערוץ 10 שוב לא הכניס אף תכנית לעשיריה הראשונה, כשהמהדורה המרכזית התייצבה רק במקום ה-11 (6.7). הסבוניה של ערוץ 2, אהבה מעבר לפינה, שעלתה לעונה שלישית, מניבה תוצאות נמוכות יחסית לעונתה הקודמת. הפרק של אתמול התברג במקום ה-7 (10.3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully