וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעצרו את קייטי, אני רוצה לרדת

נוגה הורוביץ

22.6.2005 / 9:49

לכבוד טום וקייטי, נוגה הורוביץ סוקרת זוגות הוליוודים שניסו לפמפם מערכת יחסים תמורת הצלחה בסרטים

לא קל להיות זוג בהוליווד, בייחוד אם שני הצדדים קאליברים רציניים שלא טורחים לקום בבוקר אלא אם צלם פפראצי מצלם אותם דרך החלון. אבל לצד התלונות על הפלישה לחיים הפרטיים, בחישה שהתקשורת נהנית מאוד ממנה, גם הסטארים לא טומנים ידם בצלחת. ברגע שיוצא סרט חדש בכיכובם הם יוצאים החוצה אל התופת וממצים את הזוגיות עד תום לעיני המצלמות, בעיקר אם העניין טרי והרכילאים מזילים עליו ריר.

טום קרוז וקייטי הולמס הם הדוגמה האחרונה לניצול ההדדי של הכוכבים והמדיה. סביר להניח שזוהי רק מקריות שהרומן המתוקשר שלהם יצא לעולם ממש לפני בכורות סרטיהם החדשים. אבל השניים, שהותירו אחריהם שובל ספות הרוסות ותקשורת מבולבלת, יודעים לנצל זאת עד תום.

קרוז, שכנראה היה זקוק לצעירה בת 25 כדי לעבור את משבר אמצע החיים, והולמס, שעברה מ"זאת מדוסון" ל"ההיא ששיגעה את טום קרוז", הרוויחו הרבה מהעניין. התקשורת, לעומת זאת, עדיין לא ממש יודעת איך לאכול את העסק. הרכילאים רגילים שמתייחסים אליהם כמו אל מטרד ולא כמו חברים לאורגיה במיטה. שיתוף הפעולה הנמרץ של הזוג עוד נראה להם חשוד. לקהל דווקא נראה שכל הרעש לא ממש מפריע, אולי מפני שהשניים לא משחקים ביחד בסרט. מפה לשם, "באטמן מתחיל" בהשתתפותה של הולמס נמצא במקום הראשון בארה"ב, ואילו "מלחמת העולמות" של קרוז יעשה בוודאי את אותו הדבר בחודש הקרוב.

ג'ניפר לופז ובן אפלק

משהו מאוד מטריד היה בבניפר, לופז המתחתנת הסדרתית ואפלק המהמר הכושל. כמו כל הכוכבים שמכבדים את עצמם דרשו לופז ואפלק שיניחו להם לנפשם, וכמו רוב יושבי לה לה לנד הם לא יכלו להתאפק ברגע שראו מצלמה. מעין גרסה מוקדמת של טום וקייטי, רק בלי קפיצה על ספות. בכל פרימיירה, בכל מועדון ובכל מקום עם פלאשים הם היו. אם לא פתחתם את ערוץ E!, קיבלתם אותם ב-MTV, בקליפ המסורתי שעושה לופז להשקת כל קשר בו היא מככבת. כל כך הרבה רעש עשו השניים עד שלכתבי הרכילות ולקהל נשבר בסוף. כשהגיע הסרט המדובר "ג'ילי" אף אחד כבר לא רצה לראות אותו, וטוב שכך, כי בהחלט מדובר באחד הסרטים הגרועים שנעשו בכל הזמנים. יחסם לתקשורת, מחבק מצד אחד ומתלונן מצד שני, גרם לה לרדוף אחריהם ולזלזל בהם בו זמנית. מזל שהם נפרדו, הוליווד רצתה לעבור כבר לזוג הבא.

ראסל קרואו ומג ריאן

הרומן קצר הטווח בין מרסק הטלפונים הניו-זילנדי לפקאצה הבלונדינית מהבית ממול התפתח במהלך צילומי הסרט "סימן חיים". אחרי זוגיות משגשגת עם דניס קווייד התחילה השחקנית בעלת הבעת הפנים האחת לפמפם את קרואו, והתקשורת התלהבה, כמו גם יחצ"ני הסרט. למרות שקרואו ידוע בהתקפי הזעם שלו ובשנאת הפפראצי, השניים לא חסכו בהתגפפויות אל מול המצלמה בשלב קידום המכירות. הבמאי, טיילור הקפורד, שמח ביותר, רק כדי לגלות שהקהל בבית לא מוכן לשלם על חלב אם הוא מקבל בחינם את הפרה. למה לראות את מג ריאן בוגדת בבעלה בסרט אם היא עושה זאת על אמת בחיים האמיתיים? שני הצדדים הרוויחו מהעניין – אם לשכוח לרגע מהסרט, ולא שזו בעיה גדולה – ריאן קיבלה שם של ילדה רעה לרגע אותו ניסתה לנצל באופן כושל ב"תשוקה חותכת" וקרואו קיבל אפיל קצת יותר רגוע.

אשטון קוצ'ר ודמי מור

אפשר לומר שזהו היפוך של טום וקייטי, אבל למעשה מדובר באחד הזוגות הרציניים ביותר בשטח. אולי חסרה לקוצ'ר דמות אם, אולי זקוקה מור להרגיש שוב את נעוריה. מה שלא יהיה, הם מחזיקים מעמד יפה, ולבנותיה של מור יש אשטון אמיתי בבית במקום פוסטר מעל המיטה. שניהם בהחלט שידרגו זה את זה. קוצ'ר הפך מעוד שחקן מבטיח לבחור רציני, ודמי קיבלה לגיטימציה פתאומית לחזור שוב לכותרות. כל זה קרה במפתיע, או שלא, סמוך ליציאת "המלאכיות של צ'רלי 2". הרכילויות אולי לא תרמו לסרט אבל לבטח תרמו לדמי. אם אפשר לתמצת את הדעה הכללית, היא הסתכמה ב"סרט גרוע, אבל דמי נראית פצצה לגילה".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

אם היה לקח ללמוד מבניפר ומ"סימן חיים", הוא שסרט זקוק ליחסי ציבור, לא למערכת יחסים אמיתית שתאפיל על העלילה. פיט וג'ולי משחקים עם העניין עד הסוף. לצד הכחשות נמרצות מצד השניים על קשר רומנטי ביניהם יש אינספור תמונות פפראצי חשודות, והפקה יוקרתית במגזין "דאבליו" שמציגה אותם חיים חיי משפחה שלווים. צילומי הפרסומת ל"מר וגברת סמית'", עם זאת, נמנעו מלהראות אותם קרובים זה לזה, וגם בפרימיירה הקפידו השניים לשמור מרחק. התקשורת אוהבת שמשחקים בה. זוגות קשים להשגה הם האטרקטיביים ביותר, ולמרבה האירוניה הם אלו שכולם בטוחים שיש ביניהם רומן. לפיט וג'ולי זה בטח לא מזיק. פיט קיבל סוף סוף פרסום חיובי אחרי הפרידה מג'ניפר אניסטון, ואילו ג'ולי אחרי כמה וכמה כישלונות מהדהדים הצליחה להוציא סרט מצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully