וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמאשינג פאמפקינז יתאחדו?

22.6.2005 / 11:15

הסולן, בילי קורגן, התוודה כי החלום שלו הוא להחיות את הלהקה. לדבריו, ליבו נשאר תמיד נאמן ללהקה הישנה

בילי קורגן התוודה כי הוא רוצה לאחד את להקת העבר, כור מחצבתו, הסמאשינג פאמפקינז. תעלול שיווקי, גחמה יצרית או רצון אמיתי? לא ברור, אבל עיתוי ההצהרה מעורר שאלות: קורגן מסיים בימים אלו את העבודה על אלבום הסולו שלו, וזו דרך מצויינת לעשות כותרות.

סמאשינג התפרקו בשנת 2000, לאחר ששחררו את אלבומם "Machina". לאחר מכן הקים קורגן את ההרכב Zwan, שהתפרקו אחרי אלבום אחד בלבד.

בראיון ל"שיקאגו טריביון" אמר סולן הדלעות המתפוצצות כי ליבו נשאר נאמן ללהקה הישנה. "כשניגנתי בהופעה האחרונה של הסמאשינג ב-2 בדצמבר, 2000, עזבתי את הבמה כשאני חש שאני משאיר מאחור לנצח חתיכה מהלב שלי. בתמימות, ניסיתי להקים להקה חדשה, אבל לבי לא היה שלם" התוודה קורגן החלקלק. "הלכתי לאיבוד. אז חזרתי הביתה כדי לרפא ולתקן את מה שהיה שבור בי, ולהפתעתי מצאתי את מה שחיפשתי. מצאתי שלבי נמצא בשיקאגו, שלבי נמצא עם הסמאשינג פאמפקינז".

קורגן לא מפסיק: "במשך שנה בערך הסתובבתי עם סוד, סוד שבחרתי לשמור. אבל עכשיו אני רוצה שאתם תהיו הראשונים לדעת שאני עושה תוכניות לחדש ולהחיות את הסמאשינג. אני רוצה את הלהקה שלי בחזרה, את השירים שלי, את החלומות שלי. בתקווה הזו אני מרגיש שאני חוזר הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully