וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10: עמנואל רוזן מוותר על שישי בערב

בן גולדמן-מיארה

22.6.2005 / 13:24

"לונדון וקירשנבאום" יורדים משישי, "האולפן המרכזי" חוזרת ל-20:00. לרוזן הוצע להגיש תוכנית שתשובץ בשישי, אך הוא צפוי לסרב. וגם: איך הרגיע הבוקר אבי ברזילי את עובדי המערכת?

חילופי הגברי בערוץ 10 גולשים גם לתוכניות האקטואליה ומהדורות החדשות, והמחוזר העיקרי הוא עמנואל רוזן. אבי ברזילי, מנכ"ל חדשות ערוץ 10, הציע לרוזן משבצת שידור בערב שישי, במקום אחת התוכניות המשודרות כיום - האקטואלית "לונדון וקירשנבאום" או "האולפן המרכזי" החדשותית. היום פורסם (ידיעות אחרונות) כי 'לונדון וקירשנבאום' יורדת כצפוי ממהדורת יום שישי, וכן ברזילי הציע לרוזן להגיש תוכנית אקטואליה שתחליף את "האולפן המרכזי".

לפי הדיווחים, לרוזן הוצע להנחות את משדר האקטואליה המרכזי בערב שישי. לוואלה! נודע היום כי לעת עתה גלעד עדין ורוני יובל ימשיך ב'אולפן המרכזי' כרגיל, וכי ההצעה לרוזן אינה קשורה בעניין. עדין עצמו סירב להגיב לכתבה. רוזן, כך נודע לוואלה!, צפוי לוותר על ההצעה. רוזן מסר לנו היום: "לא יודע לגבי ההצעה, הדבר היחיד שאני יכול להגיד לך על ימי שישי זה שאני משחק כדורגל אחר הצהרים ועושה רדיו בבוקר".

הביפר של ברזילי

הבוקר שלח אבי ברזילי הודעת ביפר לכל אנשי המערכת של חדשות 10, בתגובה לכתבתה של ענת באלינט ב'הארץ' (ראו קישור). בביפר נמסר כך:

"אל תאמינו למה שכתוב בעיתונים על מה שלכאורה אני חושב עליכם. הוכחתם לי אמש, בביצועים המצוינים אתמול בסיקור אסון הרכבת, כי אתם מספר 1. עכשיו רק באיכות. בעתיד, אם נמשיך בביצועים שכאלה, נהיה גם ברייטינג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully