וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל השתולל - והמשטרה הורידה את מגאדת'

23.6.2005 / 10:54

להקת ההבי-מטאל הופיעה בפסטיבל "מטאליסט", אך אחרי 4 שירים אולצה לרדת מהבמה. הסיבה: הקהל השתולל ושבר גדר שהפרידה בין הבמה לצופים, והתעורר חשש לחיי אדם

המופע של להקת מגאדת', שהתקיים הלילה בפסטיבל "מטאליסט" בחוף פלמחים, הופסק בטרם עת – בעקבות התפרעות הקהל. מגאדת' הספיקה לשיר כארבעה שירים, כשגדר המחסומים המפרידה בין הקהל לבמה נשברה, וההופעה הופסקה על ידי המשטרה.

"הלהקה עלתה להופעה בשעה 02:00 לפנות בוקר לערך, באיחור של כמעט שעה", סיפר אדי, שנכח בפסטיבל. "לאחר ארבעה קטעים, הודיעו השוטרים על הפסקת ההופעה לזמן מה, עד שתתוקן הגדר – שנפגעה עקב השתוללות הקהל". זמן תיקון הגדר הלך והתארך, ו"לבסוף הודיעה המשטרה על סגירת הפסטיבל ושלחה את הצופים הביתה".

גורם בהפקה אמר בתגובה, כי ההופעה הופסקה בשל חשש לחיי אדם, ובגלל שהקהל ניצל את שבירת הגדר והחל לטפס על הבמה. לדבריו, המחסומים שנשברו היה מחסומי לחץ, בעלי אישור של מנהלי בטיחות, וכי רק התפרעות בסדר גודל יוצא דופן יכולה הייתה לגרום לשבירתם.

"ההפקה הייתה מתוקתקת. מגאדת' עלו רק ברבע שעה איחור, ולא כפי שנטען. אחרי ארבעה שירים, התחילו התפרעויות של קהל בקדמת הבמה, ריקודי פוגו והשתוללויות מאסיביות שגרמו לשבירת המחסומים". לפיכך, ביקשה המשטרה להפסיק את ההופעה ולסדר את המחסומים – בקשה אשר התקבלה על ידי המארגנים, אשר ניסו להרחיק את הקהל מהבמה – ללא הועיל. הקהל מיאן ללכת אחורה ולאפשר את תיקון הגדר - "ניסינו לשכנע במשך רבע שעה, והצופים לא הקשיבו". לדברי הגורם, תיקון הגדרות לא ארך זמן רב, אך בכל זאת החליטה המשטרה לסגור את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully