וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: קידמן הרוסה

דן תומר

27.6.2005 / 12:47

העטלף המעלף כבש גם השבוע את ראש טבלת שוברי הקופות בארה"ב. Bewitched עם קידמן הסתפק במקום השני. גם החיפושית המתקמבקת זכתה לאכזבה

למרות ירידה ניכרת בהכנסותיו מהשבוע הראשון, שוב ניצב 'באטמן מתחיל' בראש טבלת שוברי הקופות בארה"ב, עם כ-27 מיליון דולר בשבוע החולף (122 מ' סך הכל). אך זאת בשבוע יציאתם של מספר סרטים מסקרנים, שהניבו תוצאות פושרות.

ניקול קידמן והחידוש לקומדיית הקאלט Bewitched התייצבו במקום השני (20.2 מ'). 'מר וגברת סמית', למרות הביקורות הקוטלות, שומר על כוחו במקום השלישי (16.8 מ'). במקום הרביעי (12.8 מ' בסוף השבוע) אכזבה ל"החיפושית בהילוך גבוה", החידוש של דיסני לקלאסיקת 'החיפושית המשתוללת' עם ממתק הנוער לינדזי לוהן.

Land of the dead, סרט הזומבים של מומחה הז'אנר הוותיק ג'ורג' רומרו, ממוקם חמישי (10.2 מ'). 'מדגסקר', מוצר האנימציה החדש של דרימוורקס (שעולה אצלנו בסוף השבוע הקרוב) ממשיך לאכזב עם הכנסות היורדות באופן תלול (7.3 מ', מקום 6). סוגרים את העשיריה "מלחמת הכוכבים", "היארד הארוך ביותר", The Adventures of Sharkboy and Lavagirl, סרט ההרפתקאות למשפוח'ס של רוברט רודריגז (סין סיטי) ו'סינדרלה מן' המאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully