וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 פסטיבלים בזירה הבין תחומית בקיץ

27.6.2005 / 15:21

טרילוגיה של אירועי אמנות חיה ובועטת יתקימו בירושלים, בהם ישתתפו מיטב היוצרים הצעירים בתחומי הקולנוע, הוידאו ארט, המחול והמוזיקה

הזירה הבין תחומית, בית תרבות ליוצרים צעירים בירושלים, תקיים במהלך הקיץ שלשוה פסטיבלים - אירועים אמנותיים בהם ישתתפו מיטב היוצרים הצעירים בתחומי המוזיקה, הקולנוע המחול והווידאו ארט. פסטיבל "אמנות בצומת" יתקיים זו השנה השלישית, בין התאריכים 9-12 ביולי. בפסטיבל יחשפו 15 סרטי קולנוענים צעירים, שישתתפו בתחרות קולנוע אוונגרד שנערכת בשיתוף עם הסינמטק בירושלים, במסגרת פסטיבל הסרטים הבינלאומי. אירוע הפתיחה של "אמנות בצומת" ייפתח בכל מרחב מתחם החאן, בהשתתפות 16 הוזמנו ליצור ברוח יצירתו של מאן ריי (איש הדאדא, הסוריאליזם והאוונגארד).

פסטיבל "זירת מחול 2" ישולבו אמנות הקולנוע והמחול: תוצגנה 12 עבודות בכורה וביניהן מפגש טרי בין אמני ווידאו עם הרכב מחול, צירוף אמן וידאו למחול עצמו והצבה של עבודות קיימות לפני או אחרי עבודות מחול שונות. כל מופעי הפסטיבל, שיתקיים בין התאריכים 30 ביולי – 1 באוגוסט, ייערכו באולם תיאטרון החאן בירושלים.

פסטיבל "לילות קיץ" שיתקיים בחודש אוגוסט הוא פסטיבל מוזיקה עצמאית ובלתי מתפשרת העקרון המנחה של הפסטיבל הוא שילובים מפתיעים בין אמנים מחו"ל ובין אמנים ישראלים, בעיקר מוזיקאי ם ירושלמים עצמאיים, חלקם מסצינת האנדרגראונד של המוזיקה האלקטרונית הירושלמית. מופעים יתקיימו בחצר החאן תחת כיפת השמים, אל תוך הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully