וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן עובר להתנחלות

29.6.2005 / 12:59

במסגרת הריאליטי החדש ב-yes Y יעברו סלבס לביתן של משפחות, שאינן חולקות עימם את אותה האג'נדה. גפן כבר חתם על משפחה מגוש עציון. מורן אטיאס מוותרת

חברת הלווין משיקה את הפרוייקט הבא: תוכנית עם קונספט חדשני ומלהיב תקרע כמה מסלבס ארצנו מחייהם הוורודים הקודמים, היישר לתוך סיר הלחץ של החיים האמיתיים. 8 סלבס בסדר גודל ישראלי ישלחו לחיות אצל ארבע משפחות שונות זו מזו, ושונות מאוד מהם, שילמדו אותם לשרוד בג'ונגל של החיים. בין הראשונים שהסכימו לשים את נפשם בכפם הם אביב גפן וגיא מרוז, שהבטיחו את השתתפותם בתוכנית. סדרת הדוקו-דרמה הסנסציונית תשודר מידי ערב בערוץ יס Y, החל מחודש אוגוסט.

מועמדת נוספת, מורן אטיאס, החליטה לוותר על התענוג, כך נודע היום לוואלה!. שם נוסף שנלחש הוא אביעד קיסוס, שעדיין לא הודיע אם קיבל את ההצעה. מפיקת התוכנית, חברת סינרגיה, נמצאת בימים אלה במשא ומתן עם סלבס נוספים המועמדים להשתלב בתכנית.

גפן ומרוז יעברו להתגורר בביתה של משפחה דתית המתגוררת בהתנחלות בגוש עציון, וינסו לחיות איתם במשך תקופה - תוך שמירה על כללי המקום, והתנסות מבטיחה עם חוקי הדת והיהדות. הם ישהו בישוב מבלי לצאת ממנו, כאשר המצלמות עוקבות אחריהם בחיק המשפחה והיישוב. הם ידורו בקרוואן השייך למשפחה, ובין היתר יאלצו להיפרד מסכיני הגילוח (אסור להתגלח בישוב), להתעורר לפנות בוקר לתפילות, ללמוד בישיבה ולהשתתף בתורנויות שמירה על הישוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully