וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרה על חייו של מאיר סוויסה

30.6.2005 / 10:03

הקומיקאי יככב בסדרה שתספר את סיפור חייו, מהרגע שזוגתו עזבה אותו. יצפאן ובוהדנה יופיעו בתפקיד עצמם

מוקו-דרמה קומית על חייו של הבדרן והדיזינגוף 99 מאיר סוויסה תשודר בערוץ 10, כשבתפקיד הראשי עומד סוויסה עצמו. במעריב פורסם כי הקומיקאי הוותיק כתב את הסדרה יחד עם אייל סלע, תומר שני ורן לנדאו, והיא תעלה בחורף 2006. הסדרה, שתכונה קרוב לוודאי "קרוב לוודאי", תמצה ב-12 פרקים את הקריירה של סוויסה ואמורה להיות, לדבריו, מאוד אותנטית, עוקצנית ונשכנית – במיוחד בכיוון תחום הבידור הישראלי ותושבי ארץ כנען בכלל.

נקודת המוצא תהיה נטישת אשתו של סוויסה, אירוע המשנה את חייו לגמרי. התוכנית מתחקה אחרי הז'אנר הסיינפלדי-לארי סאנדרס, וכך כל פרק יעסוק בעלילה אחרת. רוב הפרקים יצולמו ברחובות תל אביב, ואחד בנפאל, ויופיעו בהם שחקנים רבים בתפקיד עצמם – יונה אליאן-קשת, ששי קשת, רומי אבולעפיה, מירי בוהדנה, אסי דיין, אורי גוטליב – ואפילו הכוכב אלי יצפאן.

סוויסה וזוגתו, רותי, נמצאים בסכסוך פוסט-גירושין מתוקשר. הם נפרדו לפני כ-6 שנים, ולאחרונה חזרו לכותרות בגלל סכסוך מזונות. נ.ב: שגעת הדוקו-דרמה על חייהם של כוכבים ישראלים אינה דבר חדש: לפני מספר חודשים פורסם שהבדרנים נאור ציון ושי אביבי, שניהם ביחד וכל אחד לחוד, מתכננים סדרה על חייהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully