וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבלתם מהסרט, קבלו כספכם בחזרה

30.6.2005 / 17:52

רשת בתי הקולנוע "AMC Entertainment” בארה"ב מציעה את הכסף בחזרה לכל צופה שלא ייהנה מ"סינדרלה מן", סרטו הכושל של ראסל קרואו

במהלך שיווקי חריג, "AMC Entertainment”, רשת בתי הקולנוע השנייה בגודלה בארה"ב, פרסמה התחייבות בה היא מצהירה כי תחזיר במקום את הכסף ששולם עבור הכרטיס לכל צופה שיצא לא מרוצה מ"סינדרלה מן", סרטו האחרון של ראסל קרואו. עוד נכתב במודעות שפורסמו בעיתונים ובאתר הרשמי של החברה כי "AMC מאמינים כי 'סינדרלה מן' הוא אחד מן הסרטים המשובחים שיצאו לקולנוע בשנה האחרונה".

AMC מחזירה לעיתים כסף ללקוחות לא מרוצים, אך זה נעשה על בסיס יחידני. מקרה זה בו מבטיחה חברת בתי קולנוע באופן גורף להחזיר כסף לצופי הסרט במקרה של אכזבה הוא יוצא דופן ונעשה רק פעם אחת בעבר עם "מיסטיק פיצה", הסרט שגילה את ג'וליה רוברטס לעולם.

הסיבה למהלך חריג זה הוא יציאתו של "סינדרלה מן", המוגדר כדרמה למבוגרים, בחודשי הקיץ, זמן השמור בדרך כלל לשוברי קופות מזן סרטי הפעולה, הקומדיות הרומנטיות וסרטי האנימציה. בנוסף לעיתוי העונתי הלא מוצלח, נחשבת שנת 2005 כשנת שפל כלכלי כמעט חסר תקדים בתעשיית הקולנוע האמריקאית.

עלות ההפקה של "סינדרלה מן", שבו מגלם ראסל קרואו את ג'ים ברדוק, מתאגרף אגדי מתקופת השפל הכלכלי בארה"ב, הסתכמה ב-88 מיליון דולר. למרות הביקורות החיוביות שקיבל הסרט בזמן עלייתו לאקרנים, הסרט הרוויח עד כה קצת מעל מחצית הסכום. "יוניברסל", שהפיקו את הסרט, מחכים להתפתחות המבצע של AMC על מנת להחליט אם להשאיר את הסרט בבתי הקולנוע או להעיפו במהרה למחלקת ה-DVD. בינתיים נמסר מ"AMC” כי מספר הבקשות להחזר כספי שהתקבלו מאז תחילת המבצע היה זניח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully