וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילי אביטל מועמדת להנחיית הריאליטי של הוט

בן גולדמן-מיארה

3.7.2005 / 11:28

והיא לא היחידה: גם לינור אברג'יל, יעל גולדמן, עינת ארליך ויובל סגל מתנצחים על התפקיד. בימים אלו נבחר, מבין 10 מועמדים סופיים, הרווק היהודי-אמריקאי לו יימצא שידוך כשר

הריאליטי החדש של הוט, בו יימצא שידוך כשר לרווק יהודי-אמריקאי, מחפש לעצמו מנחה. בהפקה מתלבטים לפי שעה בין דמות גברית כמנחה לבין מגישה נשית דווקא. בין המועמדים הסופיים נמצאות בעיקר בנות - יעל גולדמן (כפי שפורסם בוואלה! לראשונה), מילי אביטל, עינת ארליך ולינור אברג'יל. גורמים בהפקה מסרו כי אביטל ואברג'יל הותירו חותם חיובי מאוד על ההפקה. לזכרים יש נציג אחד – יובל סגל, שטרם עשה אודישן. לוואלה! נודע כי המועמדים האחרים - אקי אבני, נועה תשבי, גיא זו-ארץ, צק ברקמן ויונתן בוגנים – ירדו מן הפרק.

התוכנית, שתעלה בסוף הקיץ, תייבא לארץ רווק אמריקאי, אותו מלהקים בימים אלו ממש בניו יורק. גורמים מההפקה עושים דרכם לניכר – לסנן את האחד והיחיד מבין 10 מועמדים סופיים – כולם בני 30 פלוס, חתיכים ומשובחים. במערכת התוכנית שכרו חברת חקירות – על מנת לבחון באופן יסודי את עברם של המתמודדים, ולהימנע מפאשלות מביכות (כמו, למשל, עורלה במקום שלא צריך). העדיפות למנחה גברי היא בעיקר בגלל שהקטסט כבר רווי נקבות – 15 בנות מהן יאלץ הרווק לבחור, ובהפקה חשים שאין צורך בפנים נשיות נוספות על המסך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully