וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו 99esc יחוייב להציג לוח שידורים למען הקהילה

לי-אור אברבך

3.7.2005 / 15:05

בלעדי: יו"ר מועצת הרשות השנייה מתח ביקורת על שהתחנה אינה משקפת את הקהילה בה היא פועלת וכי אינה משדרת אקטואליה. מנכ"לית התחנה: מי שרוצה חדשות שילך לאינטרנט

בשבוע האחרון התקיים במליאת מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, דיון שעסק בתחנות האזוריות. במהלך הדיון העלה היו"ר מנשה סמירה, שוב את נושא אי השמעת חדשות ברדיו 99 esc. "לא ייתכן שבשעה שכל המדינה מרותקת לנושא כמו אסון הרכבת, בתחנה לא ימהרו לשים חדשות", אמר סמירה לוואלה! לדבריו הדבר עומד להשתנות. יש לציין כי ההיתר המיוחד הניתן לתחנה ניתן לה לפני כארבע שנים, טרם כניסתו של סמירה לתפקיד.

לדברי גורמים ברשות, עלה הנושא לדיון לאחר שסמירה, איש חינוך בעברו, הזדעזע מבורותם וניתוקם של הצעירים בישראל. אותם גורמים מספרים, כי הוספת תכני חדשות חשובים, בעיני סמירה, לשינוי התופעה.

מדוברות הרשות השנייה נמסר, כי הוחלט שתהיה שקיפות עם האזור בו יושב הרדיו ומעבר לעובדה שיש מוזיקה, יש צורך גם לייצג את הקהילה בתוכה הם יושבת התחנה. עד לישיבה הבאה, התבקשו מנהלי התחנה להציג לוח שידורים הכולל ספיישלים שיוגדשו למלחמה בתאונות דרכים, באלכוהוליזם, במלחמה באלימות ובסמים. תוך חודש להגיש מפרט של לוח התוכניות.

מנכ"לית 99esc, חנה גרטלר, אומרת כי היא לא רואה שהמצב עומד להשתנות, בכל הנוגע לשידור חדשות.

"הדיון הזה לא חדש, והוא מתנהל כבר שנה וחצי. אנחנו לא משדרים חדשות באישור של המועצה ואין בכוונתנו להשתנות. רדיו הוא כלי תקשורת הנמצא כל הזמן ברקע של הקהל שעל פי רב עושה גם דברים אחרים בו זמנית. אדם שירצה להתעדכן בחדשות, יכול לגלוש באינטרנט ולקרוא עיתונים". בהתייחסות למקרה אסון הרכבת אומרת גרטלר, בניגוד לדברי סמירה, כי התחנה עברה בהקדם לשידורי ערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully