וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמירה: אשאר בתחום התקשורת

לי-אור אברבך

4.7.2005 / 15:12

השרה איציק לא תאריך כהונתו של יו"ר מועצת הרשות השנייה. הערכה: עשוי להתמנות למנכ"ל, אם שקלאר יעבור לרשות השידור. בנוסף: הרשות הורתה לקשת לפרט בפניה על עתיד בכיריה

בהודעה אישית שהוצאה היום לעיתונות, נפרד יו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, מנשה סמירה מתפקידו. זאת לאור החלטת שרת התקשורת, דליה איציק, שלא להאריך את כהונתו. סמירה כיהן כשנתיים כיו"ר המועצה והיה חברה בארבע השנים האחרונות. "בתקופה זו", כתב סמירה, "מצבנו את הרשות ביחד עם חברי המועצה והנהלת הרשות כגורם מקצועי וציבורי ראוי המקיים דיאלוג פתוח עם זכייניו וגורמי תקשורת אחרים ומטפח באופן נכון את האיזון בין המרכיב הציבורי למרכיב המסחרי; בין איכות לרייטינג".

בהתייחס להחלטה להפסיק את עבודתו, אמר סמירה, כי הוא מכבד את החלטתה של השרה, דליה איציק וכי למחליפו צפויה עבודה מאומצת ובתוך כך גם לקבוע את עתידו של ערוץ 10. לבסוף כתב סמירה כי הוצעו לו על ידי איציק עבודות אחרות בתחום התקשורת וכי בימים הקרובים הדברים יסוכמו. מקורות ברשות רומזים כי סמירה הוא מועמד לרשת את אורי שקלאר כמנכ"ל הרשות. לא מדובר בתקדים, שהרי שקלאר עצמו כיהן תחילה כיו"ר מועצת הרשות השנייה. דוברת הרשות אמרה בתגובה: "יש לנו מנכ"ל רשות ולא עוסקים בהחלפתו".

הרשות הורתה לקשת לדווח על החלטות הדירקטוריון

סמירה עסק רבות בתקופה האחרונה במשבר המתרחש בהנהלת קשת, הזכיינית החזקה של ערוץ 2 והיה מעורב בהליך הגישור המתנהל בה. היום הוציאה מועצת הרשות השנייה הוראה על פיה על הזכיינית להעביר לרשות השנייה בתוך שבוע דיווח מפורט באשר להחלטות הדירקטוריון בדבר סמכויות נשיא קשת, אורי שנער ומנכ"ל שידורי קשת, אבי ניר ובאשר לעתיד העסקתם בחברה. זאת לנוכח הודעת של דירקטוריון קשת על קיום הליך הגישור. יש לציין כי קשת הבטיחה במכרז בו זכתה, מבנה פרסונאלי ברור וכל תזוזה עלולה להצטייר כאי עמידה בהבטחות.

מקשת נמסר, כי היא "מרוכזת בימים אלה בהכנות לקראת 4 ימי שידור ועמידה בכל התחייבויותיה במכרז. דירקטוריון החברה מתחייב להשיב לשאלות למועצה. כמו כן, עמדת קשת עומדת בעינה, לפיה היא מעונינת בהמשך שירותיו של אורי שנער כנשיא החברה, בהתאם למבנה הסמכויות שהוגדר בדירקטוריון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully