וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרייב אין בתל אביב יחזור באוגוסט

לי-אור אברבך

5.7.2005 / 8:39

יס משיבה לחיים את המתחם הישן בעיר, עם שלוש הקרנות ליום, שבעה ימים בשבוע. עלות כרטיס 30 שקלים למנויי יס, היתר ישלמו כפול.החל מיום ראשון - מחווה ביס לפסטיבל הסרטים בי-ם

חברת יס ממשיכה לפעול ולנסות למתג עצמה כחברה המובילה בתחום הסרטים. הגימיק הפעם, הוא הפעלתו המחודשת של הדרייב אין הישן באזור גני יהושע בתל-אביב. החל בראשון לאוגוסט יפתח המתחם שיכונה מעתה ה-yes DRIVE IN. הסרטים יוקרנו על מסך ענק, שגודלו 25 מטרים רוחב ו- 15 מטרים גובה.

לאורך כל אוגוסט, שבעה ימים בשבוע, יתקיימו מדי ערב שלוש הקרנות, כאשר כל הקרנה יכולה להכיל 600 כלי רכב. הההצגה הראשונה ב-20:00 – רצועה של סרטים לכל המשפחה, הצגה שנייה ב- 22:30- סרטי קולנוע המכונים "פריים" והצגת לילה ב- 02:00 בה ישודרו סרטי הקאלט של כל הזמנים בעיקר לצעירים בחופשה. מייס נמסר שבניגוד לדרייב אין הישן לא יוקרנו במקום סרטים למבוגרים בלבד.

עוד חידוש, הוא שמערכת השמע של הסרטים תועבר באמצעות תדר מיוחד ישירות למערכת הסטריאו של רכבי המבקרים. במקום יפעלו גם דוכני מזון שבאמצעות דיילות יעבירו את המזון לחלון המכונית.
חברת פרומרקט מפיקה את הארוע עבור yes, מחיר כרטיס לרכב למנויי yes – 30 ¤, היתר ישלמו כפול 60 ¤.

עוד קודם לכן, החל מיום ראשון הקרוב, ה-10/7 ובמשך כל השבוע, ישדר ערוץ הסרטים הישראלי של יס סרטים וסדרות שזכו בפרסים בפסטיבל הקולנוע בירושלים בשנים הקודמות, כמחווה לפסטיבל שנפתח השבוע. בין הסרטים שישודרו, "עץ הדומים תפוס", "לילסדה", "שדות ירוקים" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully